بازدید نمایندۀ مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور از پروژه‌های ارتباطی ایرانسل در این شهر

در این مراسم، احسان ارکانی نمایندۀ مردم نیشابور در مجلس، ضمن تشکر از تلاش‌های ایرانسل در جهت افزایش پوشش اینترنت پرسرعت همراه برای مردم این شهر، آمادگی و مساعدت مجلس در جهت تامین زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ارتباطی به وسیلۀ وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات را اعلام کرد.

در همین رابطه، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تاکنون توانسته است پروژه‌های متعدد مرتبط با فیبرنوری و توسعۀ خدمات شهر هوشمند را در شهرهایی از جمله تهران، مشهد، شیراز، اهواز، اراک، ارومیه، بندرعباس، کرج، سنندج، قزوین، خرم‌آباد، زنجان، اردبیل، ساری، بوشهر، انزلی، آمل، بابل، دزفول، اندیمشک، آبادان، خرمشهر، بستان‌آباد، ماهشهر، اندیشه، مشکین‌دشت، برازجان، صدرا و اسلامشهر، طراحی و اجرا کند.

بازدید نمایندۀ مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور از پروژه‌های ارتباطی ایرانسل در این شهر

احداث شبکۀ فیبرنوری، یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعۀ فناوری‌های نوین ارتباطی، از جمله خدمات شهر هوشمند است. هوشمندسازی خدمات شهری، یکی از الزامات زندگی امروز، در مدیریت منابع و انرژی و ارائۀ خدمات شهری نوین است. به کارگیری راهکارهای شهر هوشمند، نقش مؤثری در جلوگیری از مخاطرات ناشی از تخریب محیط‌زیست و تغییرات آب‌وهوایی دارد و یکی از مشوق‌های اصلی جامعۀ جهانی برای هوشمندسازی دستگاه‌ها و تجهیزات بر مبنای اینترنت اشیا بوده و انگیزه دولت‌ها برای حرکت به سمت شهرهای هوشمند را دوچندان کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف