بازگشت 2 واحد صنعتی دیگر به چرخه تولید در شهرستان آبیک

عمده مشکلات واحد‌های تولیدی بازدید شده در حوزه انشعابات، امور خدماتی، گمرک و نقدینگی بود که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از سیاست های دولت سیزدهم، بازگرداندن واحد‌های تولیدی غیرفعال به چرخه تولید است و در این راستا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد بازگشت صنایع به چرخه تولید هستیم. 
 
فرماندار آبیک یادآورشد: یک شرکت کشت و صنعت فعال در حوزه تولید مرغ و تخم مرغ در منطقه، طرح توسعه‌ای در شهرک تعریف کرده که با توجه به پیگیری های صورت گرفته امروز مشکلات زیرساختی و انشعابات این واحد مرتفع شده و در آینده نزدیک در حوزه تولید و بسته بندی پودر تخم ‌مرغ و تخم مرغ مایع در این شهرک آغاز به کار خواهد کرد. 

انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان گفت: در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» با پیگیری های انجام شده دو واحد صنعتی دیگر به چرخه تولید بازگشتند.

در این بازدید رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و روسای ادارات صمت و برق شهرستان آبیک نیز حضور داشتند و به همراه فرماندار آبیک از پنج واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

بخوانید:  برگزاری اجلاس سازمان همکاری اسلامی گامی دیگر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی است