بازیکنان تمرکز داشته باشند ساپینتو سوپرجام را فتح می‌کند/ نونهالان باید ببینند باشگاه‌شان چه عظمتی دارد

وی ادامه داد: هیچ وقت خودم را جدا از استقلال نمی‌دانستم و همیشه نتایج تیم را دنبال می‌کنم چه برسد حالا که عضوی از بدنه باشگاه هستم. آبی‌پوشان شرایط خوبی دارند. شما باید شرایط را با توجه به تغییر سرمربی بسنجید و حالا هم که می‌بینیم در بالای جدول اوضاع خوبی دارند. امیدوارم این روند روز به روز بهتر شود و ترکیب ساپینتو جا بیفتد.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم نونهالان استقلال اظهار داشت: اخیرا آخرین بازی دور رفت را انجام دادیم و توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم. بچه‌ها را به تماشای بازی تیم اصلی می‌برم تا ببینند بزرگان استقلال چه عظمتی دارند و در چه باشگاه بزرگی حضور دارند. به همین دلیل هم با دو نفر از اعضای تیم نونهالان در ورزشگاه اکباتان ظاهر شدم تا آن‌ها بازی مقابل هوادار را مشاهده کنند.





منبع

منوچهری گفت: در بازی سوپرجام اگر بازیکنان تمرکز داشته باشند ساپینتو اولین جام را می‌گیرد و دوست دارم پس از آن دربی هم به سود استقلال تمام شود. نساجی قطعا با توجه به انگیزه‌اش می‌آید تا استقلال را دچار چالش کند اما قطعا آبی‌پوشان می‌توانند این جام را به ارمغان بیاورند.


امین منوچهری در گفت‌وگو با برنا


|


آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  مسابقات چوگان جام بنفشه

انتهای پیام//





509

آیا ساپینتو با سرمربی‌های تیم‌های پایه ارتباط دارد؟ منوچهری اینگونه جواب داد: ساپینتو برای دربی امیدها به ورزشگاه امام رضا آمد و ملاقات داشتیم. امیدوارم این ملاقت‌ها بیشتر شود و ما بتوانیم از علم و دانش او و دیگر مربیان استفاده کنیم.

خبرنگار: علی رضایی


وی درباره ظهور استعدادها در تیم‌های پایه گفت: برای تیم‌های پایه بین ۳ هزارنفر بازیکن تست گرفتیم که چکیده‌شان ۲۷ بازیکن شد. کدام بازیکن ستاره می‌شود؟ همه آن‌ها می‌توانند آینده خوبی داشته باشند. به شرطی که به بی‌راهه نروند و از آن‌ها حمایت شوند چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ شخصی.

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره مشکل استقلال مقابل تیم‌هایی با تفکرات دفاعی عنوان کرد: تیم‌های دفاعی هم تاکتیک خاص خود را دارند. تمام مشکلات استقلال در لیگ شامل همین مساله است و مقابل تیم‌های دفاعی همواره به در بسته خورده. به طور مثال مقابل هوادار ساپینتو توانست بر این موضوع غلبه کند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف