بازی مقابل ژاپن روز خوب ما بود و مقابل قطر روز بد

وی که خود در کادرفنی تیم جوانان پرسپولیس حضور دارد افزود: متاسفانه نوسان داریم در برخی از بازی‌ها خوب هستیم اما در برخی از بازی‌ها نه. در بازی مقابل بالانشین‌ها خیلی خوب بازی کردیم اما در مقابل تیم های قعرنشین نه.

انتهای پیام/



منبع

خرسندی درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها اظهار داشت: در بازی مقابل ژاپن بسیار خوب بودیم و در نیمه دوم فوق العاده بازی کردیم. دوندگی و خلاقیت بازیکنان به دادمان رسید. به هیچ عنوان در نیمه دوم تسلیم نشدیم. بیرانوند در نیمه دوم توپی نگرفت. مزد بازی جسورانه و شجاعانه‌مان را هم با دو گل گرفتیم. ایران فوق العاده بود و هر کدام از بازیکنان‌مان اندازه دو بازیکن دویدند. قطعا با این کیفیت اگر جام را شروع می‌کردیم، جام را برای ما کنار می‌گذاشتند. بازی برابر ژاپن نقطه اوج ما بود. به قدری خوب بودیم که نقاط ضعف بازی‌های قبل را می‌توان نادیده گرفت.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص جدایی گل‌محمدی عنوان کرد: به هر حال اتفاقاتی افتاد تا یحیی گل محمدی برکنار شود و در نهایت هم اوسمار سرمربی شد. امیدوار هستم اتفاق خوبی باشد. اسم پرسپولیس به قدری بزرگ است که هر کسی را قلقلک بدهد. پیشنهاد حضور او روی نیمکت پیشنهاد خوبی نبود ولی این اتفاق افتاد. کارنامه‌ای که دارد این اتفاق را چندان خوب و دلپذیر نشان نمی‌دهد.

احسان خرسندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شهرآورد نوجوانان استقلال و پرسپولیس گفت: جهت مشاهده پیروزی بازیکنان در ورزشگاه حاضر شدم چرا که در صورت برد قهرمان می‌شدند. همه چیز دست به دست یکدیگر داد تا بازی خوبی نبینیم. چه از سمت پرسپولیس و چه از سمت استقلال احساس کردم که از باخت می‌ترسیدند و مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

بخوانید:  ایجاد پرونده‌های الکترونیک و هوشمندسازی کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران

وی در پایان گفت: در هر تورنمنتی بازی با تیم میزبان سخت است. با نمایشی که بچه‌ها مقابل ژاپن داشتند انتظار می‌رفت بازیکنان قطر با ترس وارد زمین می‌شوند. ما هم با استفاده از ترس حریف به گل برسیم تا دیگر حمایت هواداران‌شان به کار نیاید اما اینگونه نشد. این بازی سخت‌تر از بازی مقابل ژاپن بود و در نهایت نتوانستیم پیروز شویم. بازی با ژاپن روز خوب ما بود و امیدوار بودم مقابل قطر این روز تکرار شود که اینگونه نشد.