باید تلاش کنیم آثار تولید شده در فضای هنرهای تجسمی از لوکس‌بودن خارج شوند



|





منبع

انتهای پیام/





سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی دو نگارخانه در منطقه ۶ تهران و پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی مرکز هنرهای تجسمی برای بازگشایی نگارخانه‌های مذکور اشاره و بیان کرد: در زمینه فعالیت نگارخانه‌ها در طبقات M و S مجتمع‌های مسکونی، دو نگارخانه چالش‌هایی را با شهرداری تهران پیدا کرده بودند که متأسفانه به تعطیلی آنها منجر شده بود. با توجه به اهمیت مسئله، ما بلافاصله به آن ورود کردیم و خوشبختانه پس از پیگیری‌ها و مکاتبات صورت‌گرفته در این زمینه، امکان بازگشایی و تداوم فعالیت این دو نگارخانه فراهم شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مدیرکل هنرهای تجسمی ضمن قدردانی از رویکرد نگارخانه ثالث در برگزاری نمایشگاه «وان+وان+وان+وان میلیون» گفت: باید تلاش کنیم که آثار تولید شده در فضای هنرهای تجسمی از لوکس‌بودن خارج شوند و به سهولت در سبد مصرف کالای فرهنگی آحاد مردم با هر سطحی از توان و بضاعت مالی قرار گیرند. خوشبختانه نگارخانه ثالث برای تحقق این امر پیش‌قدم شده و گام‌های موفقی را برداشته است.

عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی با حضور در نگارخانه ثالث از نمایشگاه «وان+وان+وان+وان میلیون» بازدید و با سینا جعفریه مدیر نگارخانه و محمد علی جعفریه مدیر نشر ثالث دیدار کرد.


آیا این خبر مفید بود؟