باید نظم و انضباط را در تیم ملی نهادینه کنیم/ عضو کمیته بیکاران هستیم نه پیشکسوتان!





منبع

وی در ادامه با انتقاد از نحوه به کارگیری پیشکسوتان در فوتبال ایران افزود: ما عضو کمیته بیکاران هستیم نه پیشکسوتان. زمانی یک کمیته پیشکسوتان داشتیم شامل حمید جاسمیان و همایون بهزادی و بنده. اولین حکم خروج مهدی تاج در دوره اول حضورش حکم خروج ما بود. ما هم اطاعت کردیم.


انتهای پیام//



|

خبرنگار: علی شفیعی‌جم


آیا این خبر مفید بود؟

ظلی در پایان گفت: امیدوارم تاج با وجود انتقادات به او هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا فوتبال رشد کند. باید بررسی کنیم و ببینیم تغییراتی که رخ داده چه تاثیری بر فوتبال خواهد گذاشت.

پیشکسوت فوتبال درباره تغییر سرمربی تیم ملی عنوان کرد: درباره مقوله تیم ملی حرف‌های زیادی مطرح شده. از انتقادات گرفته تا حمایت‌ها. آن قدر صحبت شده که حوصله آدم سر می‌رود. در دنیای فوتبال مشاهده نمی‌شود که پس از کسب نتایج خوب یک سرمربی برکنار شود. به نظرم بی‌ادبی بود که به این سبک اسکوچیچ کنار گذاشته شود. ممکن است با کی‌روش یک مرحله بالا برویم اما باید تمام فوتبال‌مان یک پله رشد کند. باید نظم و انضباط را نهادینه کنیم. با 2 یا 3 ماه نمی‌شود کار آن‌چنانی کرد البته تیم خوبی داریم اما با چنددستگی در تیم ملی نمی‌شود موفق شد.

بخوانید:  کمبود ویتامین D سرطان زا است!

وی درباره کنار گذاشتن مهدوی‌کیا از تیم امید نیز گفت: مدت‌ها است که مهدوی‌کیا را ندیده‌ام اما هر زمان نام او را می‌شنوم به او احترام می‌گذارم. هم ایشان و هم دیگر پیشکسوتان نسل ما. چه او و چه دیگر پیشکسوتان جای‌شان در فوتبال خالی است. من قلم شما را می‌بوسم که حداقل شما رسانه‌‌ای‌ها به فکر ما هستید و ما را یاد می‌کنید. همین حالا جلوی فدراسیون هستم اما کسی ما را نمی‌شناسد.


باید نظم و انضباط را در تیم ملی نهادینه کنیم/ عضو کمیته بیکاران هستیم نه پیشکسوتان!

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف