با انگیزه مضاعف و آمادگی کامل برای پیروزی در برابر پیکان حاضر می شویم


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی دوشنبه شب در نشست خبری قبل از دیدار با تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه سردار آزادگان با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا اظهارداشت: فردا در برابر پیکان بازی سختی داریم و متاسفانه هواداران قزوینی از تماشای این بازی محرومند و این که تماشاگران ما که نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت های این تیم برای راهیابی به رقابت های لیگ برتر داشتند فردا در بازی خانگی حضور ندارند و از این بابت متاسفیم.

وی افزود: هرچند از این امتیاز محروم هستیم اما تلاش می کنیم با یک انرژی مضاعف جای خالی هواداران را پر کنیم و در برابر حریفی که این روزها با رضا عنایتی نتایج خوبی گرفته و توانسته از منطقه خطر دور شود ما هم بازی خوبی ارائه کنیم.

دقیقی بیان کرد: پیکان از باشگاههای قدیمی و با سابقه کشور است که همواره به بازیکن و مربی جوان اعتماد کرده و افراد زیادی را هم به فوتبال کشور معرفی کرده و البته از نظر سخت افزاری هم وضعیت خوبی دارد و کار ما سخت است.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین یادآورشد: تیم پیکان هفته گذشته در برابر تیم مس رفسنجان از جوانان خود استفاده کرد و نفرات اصلی تیم استراحت داشتند و فکر می کنیم برای بازی فردا شرایط بهتری دارند.

دقیقی در خصوص انتقال چند بازیکن نیز گفت: خوب بارها گفته ام که شرایط مالی تیم موجب شد چند بازیکن منتقل شوند که در عصه حرفه ای گری یک کار منطقی و طبیعی است و ما با رفتن رحمان جعفری و اعرابی دچار چالش شدیم اما با بضاعت موجود توانستیم بتدریج شرایط را تعدیل کنیم و اگر با کسر امتیاز مواجه نمی شدیم هم اینک در رتبه ششم جدول قرار داشتیم.

بخوانید:  فراخوان مشمولان اعزامی آبان ماه سال 1401

با انگیزه مضاعف و آمادگی کامل برای پیروزی در برابر پیکان حاضر می شویم

کارشناسان موفقیت های شمس آذر را تحلیل و بررسی کنند

وی با اشاره به کسب نتایج بسیار خوب تیم شمس آذر و جایگاه تک رقمی در لیگ اظهارداشت: بدون تردید اگر در فوتبال انگلیس، فرانسه و یا آلمان این اتفاق رخ می داد و تیمی مثل شمس آذر با این شرایط می توانست به رده هفتم رفته و اینگونه ظاهر شود حتما آن را مورد بررسی و تحلیل قرار می دادند و حمایت می کردند اما کمتر به تیم ما پرداخته شده اما با همه این اوضاع تلاش خواهیم کرد تا در هفته های باقیمانده نیز بهتر بازی کنیم.

سرمربی شمس آذر در خصوص بازی هفته گذشته در برابر استقلال تهران گفت: اعتقاد دارم که رویکرد کمیته انضباطی عدالت محر است و حتما بازی ما را ارزیابی کرده و در خصوص اشتباهات سهوی داوری هم نظر می دهد اما بنظرم اشتباهات داوری به تیم ما اسیب جدی زد و تیمی که بضاعتش کم و شرایط خاصی دارد این اشتباهات می تواند وضعیت را تغییر دهد.

وی گفت: در نیمه اول در برابر استقلال خوب بازی نکردیم چون تعدادی از بازیکنان ما برای اولین با بازی در ورزشگاه آزادی را تجربه می کردند اما دربین دو نیمه بازیکنان به وضعیت خوبی رسیدند ولی پنالتی دقیقه ۴۸ برنامه های تاکتیکی تیم ما را بهم ریخت هرچند اگر زمان بازی کمی بیشتر بود می توانستیم گل سوم را هم بزنیم.

دقیقی افزود: ما نگاه بلند مدت داریم و در برابر نام تیم های بزرگ تسلیم و تهدید نمی شویم و بازی های تهاجمی و روان شمس آذر توانسته هویت خوب تیم را به رخ بکشد.

بخوانید:  ملاقات های مردمی وزرا در مساجد و هیئت ها به مناسبت هفته دولت

شهرداری قزوین در کنار خرید سهام پرسپولیس به شمس آذر هم کمک کند

وی در خصوص واگذاری تیم های بزرگ پایتخت به بخش خصوصی هم گفت: الان دو هلدینگ بزرگ تیم های استقلال و پرسپولیس را گرفتند که کار خوبی است زیرا این دو تیم سمبل فوتبال کشورند و در این میان شهرداری قزوین ۶.۶ درصد سهامدار بانک شهر است و بخشی دست مردم است و بانک شهر ۳۵ درصد مالکیت پرسپولیس را گرفته که از پول مردم هزینه شده تا پرسپولیس را خریداری کنند و اشکالی ندارد اما جای سوال است که وقتی شهرداری قزوین حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه می کند چرا ما باید برای چند میلیارد تومان دچار چالش باشیم و بازیکن بفروشیم.

دقیقی تصریح کرد: امروز تیم شمس آذر هویت ئورزشی شهر و استان قزوین است و مردم این تیم را دوست دارند و انتظار داریم همین شهرداری قزوین سالانه ۳۰ میلیارد تومان کمک کنند تا این تیم حفظ شود و فصل آینده مشکل نداشته باشیم.

سرمربی تیم شمس آذر یادآورشد: بعنوان یک شهروند قزوینی بسیار علاقمندم حتی اگر من هم نبودم این تیم در فصل آینده حفظ شود ولی بودجه امسال جوابگوی هزینه های سال بعد نیست و اگر حمایت نشود این نهال خشک می شود.

با انگیزه مضاعف و آمادگی کامل برای پیروزی در برابر پیکان حاضر می شویم

وی اظهارامیدواری کرد با حمیات مالی از تیم شمس آذر این تیم در فصل آینده نیز بتواند پدیده مسابقات باشد.

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فردا /سه شنبه/ از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به دیدار هم می روند.

بخوانید:  اتفاقات جهان در روزی که گذشت!

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حال حاضر از ۲۴ دیدار گذشته خود با ۹ پیروزی، هشت باخت و هفت تساوی و با کسب ۳۱ امتیاز در رده هشتم و تیم پیکان نیز با همین تعداد بازی و چهار پیروزی، ۱۳ تساوی و هفت باخت و با کسب ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام



منبع