با جدیت در جهت اعتلای ورزش و جوانان، تلاش شبانه روزی خواهیم داشت

انتهای پیام/

 

 





منبع

“علی جوادی” مدیرکل نیز در این نشست مشترک گفت: بر اساس نظریات کارشناسی، ظرفیت ستادی که در صف است باید با سیاست های وزارت منطبق و اثرگذار باشد و در جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه ها باید فاصله صف و ستاد را کاهش دهیم.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید حمید سجادی، ظهر امروز(سه شنبه) پس از حضور در صحن مجلس شورای اسلامی، به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آمد تا در این همایش که در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و در حضور مسئولان ادارات ورزش و جوانان و حوزه ها و شهرستان های استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل تشکیل شد، شرکت کند.

 

 


وزیر ورزش و جوانان در همایش مشترک مسئولان وزارت خانه و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: با جدیت در جهت اعتلای ورزش و جوانان، تلاش شبانه روزی خواهیم داشت.


وزیر ورزش: با جدیت در جهت اعتلای ورزش و جوانان، تلاش شبانه روزی خواهیم داشت


|

 


وی با تاکید بر این مهم که ارزیابی ادارات به صورت فصلی در دستور کار اداره کل خواهد بود، افزود: با جهاد تبیین که حاصل زحمات همکاران مان در ادارات است، باید ظرفیت ها در جریان خدمت رسانی به مردم قرار گیرد.

بخوانید:  معرفی فیلم‌های سینمایی آخر هفته

وی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواست که تقویت هیات ها و ارتقاء ساختار اداری ورزش تهران را در اولویت برنامه ها قرار دهد.

photo_۲۰۲۳-۰۱-۰۳_۱۵-۰۲-۵۶

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف