با شعارهای فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می اندازند/ کاستی ها مربوط به نظام اداری است

وی با اشاره به استفاده دشمن از شعار آزادی تصریح کرد: کجا دیدید در عالم فرعون ها و استعمار کنندگان به جامعه بگویند ذخایر و داشته هایتان تا ازبین ببریم، می‌گویند می‌خواهیم شمارا آزاد و مستقل کنیم. معلوم است که با شعارهای فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می اندازند. کجای دنیا شعار از آزادی و حقوق انسان ندادند؟

در حال تکمیل





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

رئیسی با اشاره به اینکه آنانی که بدنبال قومیت گرایی و تفرعن و خودخواهی هستند باشعارهایی می‌خواهند جامعه را دچار انحراف کنند، گفت: فاطمه اطهر مقتدایی است که می‌خواهد جهان بشریت را صیانت و میراث گرانقدر نبوی را و میراث ولایت را حفظ کند تا نقاب را از چهره نفاق کنار بزند و یکی از سلاح ها خطبه های آتشین ایشان است که جلوه جهاد تبیین است.

وی مطرح کرد: امام و رهبری به وظایف خود عمل کردند و کاستی ها مربوط به دستگاه های 43سال گذشته است و باید صاحبان تبیین این امر را تبدیل کنند و کاستی ها مربوط به نظام اداری است.دشمن چون میخواهد نظام را بزند عمود خیمه نظام مورد هدف قرار می‌دهد چون این خیمه به وجود او پابرجاست. کاستی ها مربوط به جاهایی است که کسانی که اعتقاد ندارند مسوولیت گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم تشییع 200شهید گمنام دفاع مقدس در تهران اظهار داشت:فاطمه اطهر الگوی برای بشریت است و سیره او پیشروی ماست هرچند شناخت شخصیت ایشان کاری سخت و گران است و فقط اولیای الهی می‌توانند حقیقت فاطمی را بشناسند ولی ما انسانها نسبت به شناخت سیره فاطمه زهرا و قول و فعل و زندگی او قابل دستیابی است.

بخوانید:  تعیین سقف قیمتی ثابت برای حامل های انرژی اشتباهی جبران نشدنی/ زمان بهینه سازی مصرف انرژی را نباید از دست دهیم

رییسی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود و همه بودند و استکبار و با همه توان به میدان آمد و نفاق و سلطنت طلبی و ضدانقلاب به میدان آمد و عده ای نیز که رسما در میدان نبودند شایعه سازی و فضاسازی کردند تا امید مردم را به یاس تبدیل کنند و قران نسبت به چنین فضاسازانی هشدار داده است.

رییسی با تاکید بر اینکه بیسواد کسی است که نداند در مقابل چه کسی بایستد و چشم دل نداشته باشد و نتواند دوست و دشمن را تشخیص دهد، تصریح کرد: در عزای فاطمی بخواهیم که به ما چشم دل بدهد و حسین خون قلبش را داد که جامعه را از جهالت برهاند و امروز همان جاهلیت قدیم است که با بهره گیری از رسانه و فناوری روی کار آمده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه همان جاهلیت قدیم فساد و بی عدالتی و تفرعن را دنبال می‌کند، گفت: امام پرچم مبارزه با دشمن و عدالتخواهی را بالا بروند و این شهدا به‌دنبال امام و برای حاکمیت اسلام جان شیرین خود را برای دفاع از وطن و ناموس و قرآن گذاشتند.

وی با بیان اینکه نشان صدق حضرت فاطمه(س) شهادت ایشان است، گفت: فاطمه اطهر یک شخصیت بزرگ، اثرگذار و تحولگرا در تاریخ است و نبی مکرم اسلام برای ایجاد تحول در جامعه بشری آمد و تحول تمدنی پیامبر مدینه العرب را به مدینه النبی تبدیل کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بسیاری از افراد انحراف و فتنه ها را نمی‌توانند درست ارزیابی کنند، گفت: فاطمه میدید که چه انحراف بزرگی اتفاق می‌افتد لذا دست حسنین را میگرفت و زیر سایبانی اشک می‌ریخت و کنار درب مسجد النبی نمازگزاران به ایشان می‌گفتند زیاد گریه می کنید و این گریه نفاق را برملا می‌کرد.سلاح دیگر فاطمه اشکهای دیدگانش بود و در مسیر مبارزه با نفاق ایستاد و اولین شهیده مبارزه با نفاق فاطمه(س) است.

بخوانید:  دهیاران بخش مرکزی ری خطرات بحران زای منطقه را ارزیابی می‌کنند

رییس جمهور خطاب به دهه هشتادی ها تصریح کرد: به دهه های 80،و 90ای ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت و رهبری امت بی‌نظیر است


آیا این خبر مفید بود؟