بدلیل آلودگی هوا مدارس آبیک روز شنبه غیرحضوری شد/ تعطیلی فعالیت ورزشی در فضای روباز


فرماندار آبیک از شهروندان خواست از آوردن خودروهای شخصی برای پیشگیری از تشدید آلودگی خودداری کرده و برای تردد از شبکه حمل و نقل عمومی و تاکسی استفاده کنند.

این مسئول یادآورشد: فعالیتهای معدنی در شهر و نیز فعالیت معدنی و عمرانی شهرداری و دهیاری ها در روز شنبه تعطیل است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

بدلیل آلودگی هوا مدارس آبیک روز شنبه غیرحضوری شد/ تعطیلی فعالیت ورزشی در فضای روباز

ماسک

وی اضافه کرد: تمامی مراکز درمانی و دستگاههای خدمات رسان با آماده باش کامل به صورت فوق العاده خدمت رسانی خواهند کرد و پایگاههای جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل و در نقاط مختلف مستقر شده و خدمات لازم را به مردم ارائه می کنند.



آیا این خبر مفید بود؟

فتوحی اظهارداشت: از گروههای حساس و بیماران، کودکان و سالمندان درخواست می کنیم حتی الامکان از خروج از منزل خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند.

بخوانید:  حریف برخورداری در باکو انصراف داد

فتوحی بیان کرد: به دلیل افزایش آلایندگی و عبور شاخص از میزان استاندارد تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: به دلیل غلظت آلایندگی‌های جوی، روز شنبه ۱۹ آذرضمن برگزاری تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان آبیک به صورت غیرحضوری، فعالیتهای ورزشی در فضاهای روباز نیز تعطیل است.

وی بیان کرد:شاخص آلودگی هوا در آبیک متاسفانه به 140 رسیده و به همین دلیل خروج از منزل بیمارانی که ناراحتی تنفسی دارند، سالمندان و کودکان پر ریسک وخطرناک است.

5713970

انتهای پیام

وی افزود: همچنین تمامی فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز ممنوع است.


|