برای استفاده از موقعیت نیاز به هماهنگی داریم/ در مورد دعوت شدگان و نشدگان تیم ملی حرف زیاد است


مربی تیم فوتبال زنان سپاهان در ارتباط با مراسم تجلیل هاجر دباغی به مناسبت انجام بیش از ۱۰۰ بازی با لباس سپاهان در لیگ برتر، اضافه کرد: هاجر از جوانان و نخبگان فوتبال سپاهان است که از اولین سال تیمداری سپاهان در این تیم توپ زده است و از ارکان مهم تیم است. چقدر خوب است چنین مراسمی گرفته می شود و نشان می دهد در مقابل کاری که هاجر برای باشگاه انجام داده باشگاه نیز برای او ارزش قائل است در دنیای حرفه ای  برگزاری چنین برنامه هایی در فوتبال زنان بسیار خوب است و امیدوارم تداوم داشته باشد.





منبع

وی در خصوص برنامه سپاهان برای وقفه ۱۰ روزه لیگ،گفت: ۳ نفر از بازیکنان ما به این اردو دعوت شده اند که البته دعوت ۳ نفر از سپاهان جای تعجب و سوال دارد، خوشبختانه پیش فصل بسیار خوبی را داشتیم در این مدت تعطیلی باز هم روی کارهای تاکتیکی و بدنی بازیکنان کار خواهیم کرد تا ادامه لیگ را به خوبی سپری کنیم.

شهبازی همچنین با بیان اینکه حرف در مورد دعوت شدگان و نشدگان به تیم ملی زیاد است،خاطرنشان کرد: ملی پوشان زیادی در تیم داریم که نه تنها سال گذشته بلکه سالیان سال است که برای تیم ملی بازی کرده اند. کاپیتان تیم ملی از سپاهان است که در حال حاضر به اردوی تیم ملی دعوت نشده است؛ همچنین  زهره کودایی که یک برند برای فوتبال زنان ایران است. متاسفانه برای ما عجیب بود تعداد دعوت شدگان و جای بحث دارد.

بخوانید:  پرداخت سبد کالا به پرسنل شهرداری رشت / ساقط شدن دو دستگاه اتوبوس شهرداری رشت

مربی تیم فوتبال زنان سپاهان: برای استفاده از موقعیت نیاز به هماهنگی داریم/ در مورد دعوت شدگان و نشدگان تیم ملی حرف زیاد است

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سمیه شهبازی مربی تیم فوتبال زنان سپاهان پس از پیروزی پرگل تیمش در مقابل زارع باتری سنندج از هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاههای کشور، اظهارداشت: حدس ما براین بود که بازی یک طرفه ای را داشته باشیم و همین گونه هم شد، خواسته ما از بازیکنان اجرای  نکات تاکتیکی بود که در طول این مدت تمرین شده بود که به بهترین نحوه موفق به اجرای آن شدند و نتیجه و عملکرد بازیکنان از نظر کادر فنی قابل قبول بود.


|

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فرصت سوزی های بازیکنان تیمش گفت: ما در ۳ بازی که در لیگ انجام داده ایم، حتی در مقابل سیرجان بالای ۷ موقعیت گل داشتیم، در مقابل ایلام ۱۳ موقعیت خلق کردیم. من فکر می کنم هنوز بچه ها به هماهنگی لازم نرسیده اند و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهند شد.

انتهای پیام