برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان تلاش می شود

حسن ابراهیمی ادامه داد: هدف از احیا گونه تکثیر وپرورش گوزن زرد حفظ روند زادآوری و سیر صعودی آن است، رشد جمعیت این گونه از بدو تاسیس این سایت ادامه داشته و نهایتا با زنده‌گیری وانتقال این‌گونه ارزشمند به سایر مناطق گام‌های مهمی برای تکثیر آن برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  این نشست برای اعتلا و حفاظت بهینه محیط زیست وهمچنین نقش و اهمیت این سایت به عنوان سایت موفق و مولد در کشور و افزایش تعامل دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تعرضات و تخلفات تشکیل شد.

رئیس اداره محیط زیست ارسنجان با معرفی زیستگاه‌های طبیعی گوزن زرد در این جلسه برای اعضا اهمیت تکثیر و پرورش آن را تشریح کرد.

انتهای پیام



منبع

مسئولان قضایی در این نشست برای حفاظت بهتر و بیشتر از این‌گونه ارزشمند و برخورد قاطع با قانون شکنان ومخربین محیط زیست و متجاوزین به عرصه‌های ملی هم‌پیمان شدند.

مسئولان قضایی شهرستان ارسنجان نیز با  حمایت ویژه قضایی و قانونی خود در راستای حفظ محیط زیست و حمایت از ضابطین قضایی قول مساعد دادند که روند یاد شده با قدرت و قاطعیت ادامه یابد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان در حاشیه این نشست با تشکر از مسئولان قضایی شهرستان گفت: در راستای افزایش اطلاع‌رسانی بهنگام و دقیق از وضعیت زیست گوزن زرد و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی این گونه نشست‌ها بسیار موثر است.

بخوانید:  مردمی ترین‌چهره ی کابینه دولت سیزدهم کیست؟