برای رده‌های سنی پایه برنامه‌ریزی ویژه‌ای در نظر داریم

انتهای پیام/



منبع

عضو هیات رییسه بوکس استان گیلان ادامه داد: اکثر بوکسور‌ها در سراسر ایران از قشر ضعیف جامعه آمدند و تبدیل به قهرمان شدند، چون سختی کشیده هستند و می‌توانند برای رسیدن به اهداف خود بجنگند. بوکس رشته خاصی است و هر کسی از پس آن بر نمی‌آید.

حجت مقصود کهن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص شرایط بوکس استان گیلان اظهار داشت: بوکسور رده سنی امید ما چند روز قبل یک برنز آسیا گرفت که مدال ارزشمندی برای بوکس استان گیلان محسوب می‌شود. باید سعی کنیم بوکس این استان را روز به روز بهتر کنیم و برای پیشرفت نیازمند حمایت و نگاه ویژه‌تری هستیم.

مقصود کهن درباره اینکه استان گیلان بوکسور بزرگی مثل امین قاسمی پور داشته و آیا الان کسی مثل او در استان وجود دارد یا خیر، گفت: بوکسوری با تجربه و قابلیت قاسمی پور که در دوران اوجش یکه ناز بود، الان نداریم. به هر حال آینده قابل پیشبینی نیست و همه چیز ۵۰ -۵۰ است، اما تلاش می‌کنیم تا با کمک هم و با ریاست بابک بردبار بوکس گیلان را به سر منزل مقصود برسانیم و بوکسور‌های بزرگتری به کشور معرفی کنیم.

دبیر هیات بوکس فومن درباره شرایط بوکس در این شهرستان گفت: بوکسور‌های خوبی در رده‌های سنی پایه داریم. به هر حال وقتی یک نفر به سن بزرگسال می‌رسد، دنبال امنیت شغلی است که در بوکس هم پولی نیست به همین خاطر برای آینده سازان بوکس برنامه ریزی کرده ایم تا از انگیزه آنها استفاده کنیم.

بخوانید:  بازدید استاندار فارس از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر

وی درباره ریاست بابک بردابر در هیات بوکس این استان تصریح کرد: بابک بردبار با جان و دل برای بوکس گیلان کار می‌کند و در سال‌های حضور او بوکس یک سر و سامان خوبی گرفته است. باید قبول کنیم مشکلات مالی روی تمام رشته‌ها تاثیر منفی داشته، اما به عنوان عضو هیات رییسه بوکس استان گیلان میگویم که بردبار اجازه نداده چرخ این رشته در استان ما از حرکت بایستد.