برخورد با ترک فعل مدیران / ضرورت رفع ناهماهنگی های بین بخشی در روند اجرای طرح حدنگار و صدور سند برای اراضی کشاورزی خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان افزود: با اجرای طرح حدنگار و صدور سند برای اراضی کشاورزی، برخی از اختلاف و تعارض ها کاهش و امنیت جامعه ارتقاء می‌یابد که ثمره آن برای همه شهروندان است.


برخورد با ترک فعل مدیران /  ضرورت رفع ناهماهنگی های بین بخشی در روند اجرای طرح حدنگار و صدور سند برای اراضی کشاورزی خوزستان





منبع

 

جعفری چگنی بیان کرد: این طرح در خصوص اراضی کشاورزی نیز آغاز شده اما برخی ناهماهنگی‌های بین بخشی مانع از تسریع در روند کار شده که باید هر چه زودتر رفع شود.

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

 





به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق جعفری چگنی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اعمال رویه‌های مختلف در برخورد با متعرضین به اراضی ملی حاشیه رودخانه‌ها موجب سوء استفاده برخی افراد و کاهش اعتماد اجتماعی در جامعه می‌شود و ضرورت دارد که سازمان آب و برق در این موضوع با جدیت بیشتری ورود کند.

بخوانید:  افزایش تدریجی دما و سرعت وزش باد از فردا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در پایان اضافه کرد: زمین‌خواری، اختلاف های ملکی منجر به درگیری فیزیکی و قتل، معارضات نا به جا و ممانعت برخی افراد از اجرای طرح‌های عمرانی، از مواردی است که با اجرای کامل و دقیق این طرح کاهش چشمگیری خواهد یافت.


|