عراقی زاده افزود: تیمهای کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکتها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارتهای خود افزودهاند.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ احسان عراقیزاده گفت: بر اساس استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی، تعداد محدودی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان شاکی بودهاند که به کمیسیونهای رسیدگی به تخلفات معرفی شده اند.
او بیان داشت: میزخدمت و پاسخگویی به درخواستهای مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفرهای نوروزی از هم اکنون در پایانههای مسافربری فعال شده اند و کارشناسان این اداره کل بطور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.