برخورد نامناسب رانندگان اتوبوس جریمه دارد

عراقی‌زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکت‌های مسافربری، کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ بصورت ویژه تشکیل و به تخلفات در همان محل رسیدگی می‌کنند.


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با رانندگان اتوبوس‌های جاده‌ای که رفتار نامناسبی با مسافران داشته باشند برخورد می‌شود.





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

او خواستار گزارش این قبیل تخلفات شد و گفت: شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.

برخورد نامناسب رانندگان اتوبوس جریمه دارد

عراقی زاده افزود: تیم‌های کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکت‌ها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارت‌های خود افزوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احسان عراقی‌زاده گفت: بر اساس استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی، تعداد محدودی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان شاکی بوده‌اند که به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات معرفی شده اند.

او بیان داشت: میزخدمت و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفر‌های نوروزی از هم اکنون در پایانه‌های مسافربری فعال شده اند و کارشناسان این اداره کل بطور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.

بخوانید:  آرتین قهرمان نیم فصل لیگ اسنوکر شد


|