برخی در غیبت سامانه مودیان سال ها نظام مالیاتی را دور زدند

وی افزود: در حوزه مالیات باید ابزارهای جدید که قبلاً امتحان خود را پس داده اند و صدقیت آن بر همگان ثابت شده است و از سوی دیگر کارشناسان حوزه مالیاتی آن را تایید کرده‌اند مورد استفاده قرار گیرند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمان آزمون و خطا نیست و باید محل درآمدهای دولت از مالیات شفاف باشد و همچنین باید مشخص باشد چه کسانی مالیات نمی‌پردازند و آنهایی که مالیات می‌پردازند به چه مقدار است و ملاک دریافت مالیات چیست؟ چقدر درآمد داشته اند؟ و آیا خود اظهاری آنها دقیق بوده یا نه؟

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه عدم محاسبات دقیق در میزان مالیات باعث شده تا اعتراضات بسیاری به ارمغان آید لذا ضروری است برای کاهش اعتراضات، ابزار های مالیاتی مدرن و ایرادات سامانه های مرتبط با مالیات ستانی رفع شود.

حاجی دلیگانی گفت: یک کارمند پیش از آنکه حقوقش را دریافت کند مبلغ مالیات او از فیش حقوقی اش کسر می شود اما یک کسبه یا فعال صنفی هنوز میزان مالیاتی که باید بپردازد شفاف نیست و بعضاً نظام مالیاتی کشور را دور می زند که نباید اینگونه باشد.





منبع

برخی در غیبت سامانه مودیان سال ها نظام مالیاتی را دور زدند

وی معتقد است، سالهاست که نظام مالیاتی کشور از فقدان ابزارهای نوین و فناوری های تازه رنج می برد و ضروری است با راه اندازی سامانه های مدرن و تقویت سامانه ای مانند سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی و مشکلات ساختار مالیاتی کشور پایان داد.

بخوانید:  استقلال به بازیکنان مطرح نیاز دارد/ این تیم با تیم فرهاد مجیدی متفاوت است

انتهای پیام/