برخی مشکلات در کوتاه‌ترین زمان حل می‌شود

دکتر احمدزاده با اشاره به طرح هادی که بنیاد مسکن در کوشک آغاز کرده، گفت:  مدیرکل بنیاد مسکن فرد جهادی است از او می‌خواهیم کاری که در این منطقه آزاد آغاز کرده را به اتمام برساند.


آیا این خبر مفید بود؟

 دکتر احمدزاده در خصوص درخواست مردم کوشک مبنی بر احداث مسجد و حسینیه گفت: با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در استان و خیرین، کلنگ احداث مسجد در این منطقه زده می‌شود و ما هم در احداث این مسجد مشارکت می‌کنیم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وضع جاده‌های روستا گفت: شرایط برخی از جاده‌ها را از نزدیک دیدم و علی‌رغم اینکه برنامه‌ریزی کردیم سفری به شهرستان باشت داشته باشیم این برنامه را کنسل می‌کنیم و از جاده‌های دیگر روستاهای کوشک بازدید می‌کنیم، مدیرکل راه و شهرسازی مامور است به وضع جاده‌ها رسیدگی کند.

 دکتر احمدزاده با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویر احمد روستاهایی داریم که شرایطی به مراتب بدتر از کوشک دارند عنوان کرد: روستایی با ۷۰ خانوار در استان است که از نعمت برق پایدار و جاده ایمن محروم بوده و روستاهای دیگری مشابه این وجود دارد که برنامه ریزی کرده‌ایم از آنها بازدید کنیم.IMG-20230116-WA0002

وی با بیان اینکه زینبده نیست روستایی که ۷ شهید تقدیم انقلاب کرده فاقد مسجد باشد خاطرنشان کرد: متولی احداث مسجد در این روستا، اداره‌کل تبلیغات اسلامی است.

گفتنی است؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس از تمامی جاده‌های روستای کوشک در منطقه بویراحمد بازدید و بر خدمت‌رسانی به مناطقی که در محدوده استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد است تاکید کرد.

بخوانید:  جزییات افتتاح پروژه های ورزشی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در روستای کوشک شهرستان بویراحمد با تبریک این روز فرخنده به مشکلات روستا اشاره کرد و گفت: انار محصول تولیدی منطقه کوشک است اما طبق گفته اهالی بیشتر محصول به دلیل آفت از بین می‌رود که جهادکشاورزی مطالعه دقیقی انجام و علت این موضوع را ریشه‌یابی کند و اجازه ندهد محصول و دسترنج کشاورزان از بین برود.

 وی در خصوص نبود شبکه برق پایدار در کوشک گفت: جای تعجب است روستایی که در نزدیکی شهر یاسوج قرار دارد مشکل برق داشته باشد طوری که مردم حتی نمی‌توانند  یخچال استفاده کنند از فرماندار بویراحمد درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی کند و هر جایی که نیاز به اعتبار بود تامین اعتبار می‌کنیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

 وی با اشاره به اینکه مردم درخواست احداث دبیرستان را دارند از مدیرکل آموزش و پرورش خواست این موضوع را در دستور کار قرار داده و برای احداث دبیرستان برنامه‌ریزی کند.IMG-20230116-WA0003

 وی در خصوص درخواست مردم از آب و فاضلاب بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تاکید  و عنوان کرد: آب و فاضلاب موظف است آب پایدار مردم را تامین کند البته ظاهرا مردم همکاری لازم با آب و فاضلاب برای نصب کنترل را ندارند که تقاضا می‌کنم همکاری کنید.

انتهای پیام

 دکتر احمدزاده بیان کرد: برخی از وعده‌هایی که به مردم دادیم در کوتاه‌ترین زمان عملیاتی می‌شود اما برخی‌های دیگر زمان‌بر خواهند بود.

بخوانید:  تریاک های بادمجانی کشف شد