بررسی وضعیت ورزش بخش زاغه با حضور میدانی سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد





منبع

در ادامه امرایی بخشدار بخش زاغه ضمن تشکر از سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد با بیان اینکه نگاه دولت بر رفع مسائل و مشکلات در همه حوزه ها و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق کشور است خواستار  پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات اماکن ورزشی این بخش شد.

همچنین  حجت الاسلام پیرمحمدی امام جمعه زاغه  در این جلسه ضمن تقدیر از حضور رییس اداره ورزش و جوانان خرم آباد خواستار نگاه ویژه به ورزش در این منطقه شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا از  لرستان  ؛  رضا داوری در شورای ورزش بخش زاغه که با حضور یونس امرایی بخشدار و حجت الاسلام پیرمحمدی امام جمعه زاغه   به منظور   بررسی مسائل و مشکلات و ظرفیت های موجود  ورزش در این بخش برگزار شده بود ضمن تقدیر  از نگاه دغدغه مندانه مسئولین زاغه  در بحث ورزش   ، اظهار کرد: فلسفه حضور ما در مناطق محروم و بخش ها خدمت ویژه به مردم عزیز بالاخص جوانان و ورزشکاران مستعد در این مناطق است.

لازم به ذکر است؛ حضور و بازدید  میدانی در ورزشگاه بخش زاغه به منظور  بررسی آخرین وضعیت اماکن ورزشی آن  و احصا مشکلات و ظرفیت های موجود جهت برنامه ریزی مناسب در این خصوص  از دیگر برنامه های سفر داوری به بخش زاغه بود که به همراه بخشدار و امام جمعه این بخش انجام گرفت.

 انتهای پیام