بررسی کتاب بچه های خاص خانم پرگرین در باغ کتاب تهران

 انتهای پیام/



منبع

کتاب «بچه‌های خاص خانم پرگرین» یک رمان فانتزی است که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. داستان در جزیره‌ای اسرارآمیز و خانه‌ای متروکه برای کودکان خاص رخ می‌دهد. عکس‌هایی که در این خانه وجود دارند، سؤال‌برانگیز و تاریک هستند. این کتاب محبوبیت زیادی داشته و به مدت ۴۵ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشته است. این داستان توسط تیم برتون به فیلمی با همین عنوان تبدیل شده است. داستان پسری است که پس از حوادث وحشتناک خانوادگی، به دنبال سرنخ‌هایی می‌گردد که او را به خانه‌ی خانم پریگرین می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست نقد و بررسی کتاب «بچه‌های خاص خانم پرگرین» همراه با جلسه ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه‌شب» روز سه‌شنبه 8 اسفند ماه در باغ کتاب تهران برپا می‌شود. این برنامه با حضور «سعید اسلام‌زاده» به عنوان کارشناس و منتقد و اجرای «محمد حسین امیدی» از ساعت 17:30 در ورودی اصلی باغ کتاب تهران میزبان مخاطبان است. 

برنامه «کتابخانه نیمه‌شب» با مشارکت باغ کتاب تهران و رادیو تهران هر سه‌شنبه با موضوع نقد و بررسی آثار برتر و شناخته‌شده ادبیات ایران و جهان در باغ کتاب برگزار و ضبط می‌شود. این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

بخوانید:  شهرداری کرج به خاطر تعطیلی بزرگراه شمالی تذکر گرفت