برش استانی مهندسی فرهنگی کشور در استان قزوین غنی و با کیفیت است


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در یکصد و بیست و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان که روز دوشنبه در دفتر اما‌م جمعه قزوین برگزار شد از راهنمایی‌ و مساعدت‌های پدرانه حضرت آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر اعلایی استاندار قزوین در امور فرهنگی تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: پس از تصویب اولویت‌های پنجگانه کمیته‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی استان در صحن علنی شورا و تعیین مسائل آنها، روسای کمیته‌ها، با دغدغه و حساسیت و بر اساس آیین نامه ابلاغی، جلسات مرتبط با کمیته های خود را تشکیل داده و اقدامات ملی و استانی مربوطه و همچنین فعالیت‌های متضمن آن اقدامات ملی را احصا کردند.

برش استانی مهندسی فرهنگی کشور در استان قزوین غنی و با کیفیت است

وی افزود: برنامه های اعلامی کمیته ها،‌ برای تدوین نهایی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، به دبیرخانه شورا ارسال شده است.

براتی با اشاره به فرصت ۱۵ روزه ای که طبق آیین نامه برای استان باقیست تاکید کرد: می‌بایست کمیته ها،‌ اشکالات جزئی و احتمالی برنامه های اعلامی خود را برطرف کنند، تا نسبت به ارسال برش تهیه شده به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: این فرآیند تا حدود زیادی انجام شده و مابقی آن هم در روزهای آتی بر اساس زمان تعیین شده سپری خواهد شد. 

براتی اظهارداشت: تلاش کردیم تا از همه ظرفیت‌ها و توانمندی های بالقوه اعضای شورا و کمیته‌های پنجگانه در تدوین برش استانی برای یک افق پنج ساله، استفاده شود. 

این مدیر فرهنگی تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان و نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، برش تهیه شده در استان قزوین، یکی از برش‌های بسیار مستغنی و با کیفیت در سطح کشور است و این مزیت بیانگر بلندنظری و خوش فکری اعضای فرهیخته شورای فرهنگ عمومی استان و کمیته‌های ذیل آن است.

بخوانید:  اوقات شرعی زاهدان در سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲

 به اذعان کارشناسان و نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، برش استانی مهندسی فرهنگی، تهیه شده در استان قزوین، یکی از برش‌های بسیار مستغنی و با کیفیت در سطح استان‌های دیگر است.

انتهای پیام



منبع