برنامه‌های فرهنگی بر اساس نقشه مهندسی اجرا می‌شوند

افشارچی با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی در گذشته جوابگوی نیازهای استان نبود، تصریح کرد: امسال اعتبارات بخش فرهنگی نسبت به سالهای گذشته متفاوت‌تر است که هزینه کرد آن با محوریت نقشه مهندسی تدوین شده می تواند شاخصی برای فعالیت های بعدی در این بخش باشد.

وی با بیان اینکه تعریف مقابله با آسیب های اجتماعی بسیار گسترده است و چهارچوب مشخصی ندارد، ادامه داد: هزینه کرد در مساجد به یقین آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد.انتهای پیام

استاندار زنجان کم رنگ شدن فعالیتهای مساجد را زنگ خطر و دغدغه جدی عنوان و خاطرنشان کرد: مساجد باید بیش از پیش فعال شود و نباید از این امر مهم و فرهنگی بزرگ و تاثیرگذار غفلت کرد.

افشارچی اظهار کرد: بر اساس نقشه مهندسی تدوین شده اولویت هزینه کردها در این بخش تمرکز بر محله هایی است که نیاز بیشتری به برنامه های فرهنگی دارد.

وی تاکید کرد: هر خیری که به کشور و استان می رسد از محل همین مساجد است بر همین مبنا رسیدگی و رفع مشکلات مساجد و پویا کردن هر چه بیشتر آنها باید با حساسیت و جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه کارگروه اجتماعی ، بانوان و خانواده استان، افزود: برنامه ها و اقدامات فرهنگی در استان امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته خواهد بود و همه هزینه کردها در این بخش براساس نقشه مهندسی انجام می‌شود.

 



منبع

وی با تاکید بر اینکه سنجش بازخورد عملکردهای فرهنگی در بازه زمانی کوتاه مدت دشوار است، یادآور شد: باید شاخص هایی برای این سنجش ها تعیین شود.

بخوانید:  گاندوها از قطار آسیا پیاده شدند/ بیروتی های مجهزتر از قبل