برنامه‌های فرهنگی دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تشریح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود میرزاپور در این باره اظهارداشت: برنامه‌های اعلام شده از سوی این اداره کل، رویکرد استانی و شهرستانی دارد و توجه به مناطق کم برخوردار نیز در اولویت اجرای برنامه هاست.

میرزاپور افزود: برخی از برنامه‌ها با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می شود.

انتهای پیام



منبع

این مسئول گفت: اهدای کتاب به گروه‌های هدف در رده های سنی نوجوان تا بزرگسال، دیدار با پیشکسوتان فرهنگ، ادب و رسانه، برپایی شب‌های شعر و خاطره، رونمایی از تازه‌های کتاب، رونمایی از پوستر دومین جشنواره سیمرغ سخن، برگزاری کارگاه‌های آموزش تحکیم خانواده با رویکرد جوانی جمعیت و فرزندآوری و نشست های تبیینی و هم اندیشی با اصحاب رسانه به منظور ورود به انتخابات پیش رو از اهم رویدادهای بهمن ماه امسال است.

وی اضافه کرد: تبیین اندیشه و گفتمان امام (ره) و بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل نو از ضروری‌ترین ویژگی های برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب است.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ادامه بیان کرد: خادمان فرهنگ و هنر در استان قزوین بر این باورند که همه آحاد مردم در دولت مردمی، می بایست طعم خدمات فرهنگی و عدالت فرهنگی را بچشند لذا در فجر امسال برای نخستین بار و در ادامه طرح سفیر، اکران فیلم های روز سینمایی توسط سینماهای سیار این اداره کل را در مناطق روستایی و عشایری در دستور کار داریم.

میرزاپور یادآورشد: توجه به نشاط اجتماعی برنامه ها با اجرای جُنگ‌های شادی، موسیقی‌های محلی، حضور طراحان و تولیدکنندگان استانی در نمایشگاه و جشنواره‌ مد و لباس فجر، بخشی از برنامه های جشن انقلاب است.

بخوانید:  نبرد غزه به مرزهای جغرافیایی فلسطین محدود نخواهد شد