برنامه افزایش ۴۰ درصدی تولید ایران خودرو خراسان در سال ۱۴۰۲


|

برنامه افزایش ۴۰ درصدی تولید ایران خودرو خراسان در سال ۱۴۰۲

وی از دیگر اقدامات موثر در زمینه بهبود و ارزیابی کیفیت محصولات به راه اندازی آزمون جاده بلند اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این آزمون، شرکت ایران خودرو به سومین خودروسازی در کشور مبدل می شود که به این قابلیت دسترسی پیدا خواهد کرد.

بخوانید:  27 شهریور، روزی خاطره انگیز برای علی پروین!





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

زاهدی فرد در ارتباط با فرآیند تکمیل تولید خودرو در این شرکت با راه اندازی سالن پرس شاپ بیان کرد: در سال جاری مطالعه پروژه تاسیس سالن پرس شاپ در شرکت ایران خودرو خراسان با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار بدنه در سال کلید خواهد خورد.


انتهای پیام/

مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید به خاتمه این پروژه ها در سال ۱۴۰۲، بهترین مسیر دست یابی به اهداف سازمان را تقسیم اهداف کلان به خرد دانست و افزود: در سال جاری تمام کارکنان از خطوط تولید گرفته تا مدیران، باید مسوولیت کار و جایگاه خود را پذیرفته و به معنای واقعی شعار یک خانواده یک هدف را محقق سازند تا در نهایت با تولید محصول با کیفیت، زمینه افزایش رضایت در مشتریان را فراهم آوریم.

بخوانید:  ارمنستان با از دست دادن مرز خود با ایران در محاصره ترکیه و آذربایجان قرار می‌گیرد/ دالان زنگزور جا پای خوبی برای حضور اسرائیل و غرب در جوار مرزهای ایران ایجاد می‌کند

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات و برنامه های توسعه ای این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.