برنامه ریزی اجرای بیش 17 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در خوزستان

به گفته این مقام مسوول حرفه های آموزشی براساس نیازسنجی آموزشی صورت گرفته تا زمینه کارآفرینی و اشتغال مولد و پایدار برای کارجویان شهری و روستایی، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی همچنین ارتقاء مهارت شاغلان فراهم شود که نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری استان ایفا خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شهرام ملایی هزاروندی مبنای تحقق شعار مهارت تورم و رشد تولید را مهارت آموزی، افزایش بهره وری و ایجاد ظرفیت‌های اشتغال دانست و اظهار کرد: در برنامه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده که 17 میلیون و 35 هزار و 658 نفر ساعت آموزش توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به شاغلان، کارجویان و متقاضیان مهارت آموزی ارایه شود.





منبع

 





او گفت: این میزان تعهد آموزشی پنج میلیون و 976 هزار و 523 نفر ساعت در بخش دولتی و 11 میلیون 59 هزار و 135نفرساعت آن  در بخش آمورشگاه های آزاد برای 19 گروه هدف اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان افزود: برنامه امسال در چارچوب نهضت ملی مهارت آموزی و در راستای ارتقای وزن مهارت، توانمندسازی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای، توسعه و تضمین کیفیت آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی توانمند تدوین شده است.


برنامه ریزی اجرای بیش 17 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در خوزستان