برنامه ریزی لازم برای پوشش خبری راهپیمایی روز قدس استان مرکزی انجام شده است

ماستری فراهانی اظهار کرد: اطلاع رسانی به خانواده شهدا یکی از اقداماتی است که از هم‌اکنون باید شروع شود و قطعا خانواده شهدا با خانواده‌های فلسطینی همراه خواهند شد.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی عنوان کرد: تمامی بخش‌ها و سازمان‌ها در استان مرکزی باید برای اطلاع رسانی گسترده و همراهی اقشار مختلف مردمی همکاری همه جانبه داشته باشند تا با هم‌افزایی یک حضور بی‌نظیر رقم زده شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پویش‌های مردمی نیز بسیار موثر است که مردم به صورت خودجوش یکدیگر را برای حضور در دفاع از مظلوم مطلع کنند.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی اظهار کرد؛ روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است و باید هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ماستری فراهانی اظهار کرد: حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس امسال در واقع همراه شدن با این حرکت جهانی است و همه باید برای حمایت از مظلوم کنار یکدیگر قرار بگیریم و یک‌صدا شویم.

ماستری فراهانی گفت: تهیه شعارهای چندزبانه برای تقویت بعد بین‌المللی بسیار تاثیرگذار است که این موارد نیز با همکاری دستگاه‌های مرتبط باید انجام شود.

وی ادامه داد: تهیه فیلم دعوت از کشاورزان با در دست داشتن ادوات کشاورزی، هنرمندان عرصه‌های متخلف استان در محل کار و فعالیت، دانش‌آموزان و سایر اقشار نیز از اقداماتی است که می‌تواند حضور مردم را تقویت کند.



منبع

وی ادامه داد: آحاد مردم وظیفه دارند در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نسل کشی مردم مظلوم غزه، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال در استان داشته باشند و رسانه‌ها هم باید به بهترین شکل ممکن حضور پرشور مردم را پوشش دهند.

بخوانید:  اوقات شرعی زاهدان در 22 فروردین 1402

به گزارش برنا از مرکزی ، «مرتضی ماستری فراهانی » روز چهارشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در مرکز صدا و سیمای استان مرکزی برگزار شد ضمن اشاره به جنایت‌های بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش بیان کرد: تمام ظرفیت صدا و سیمای استان مرکزی برای پوشش خبری مناسب راهپیمایی روز قدس در این استان بکار گرفته می‌شود.

قائم مقام صدا و سیما استان مرکزی افزود: اطلاع رسانی در روستاها و انتقال تولید محتواهای مناسب به شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستاها برای اطلاع رسانی گسترده از دیگر اقداماتی است که زمینه همراهی بیشتر مردم را در استان مرکزی فراهم می‌سازد.