برنامه های هفته بسیج ناحیه امام‌هادی (ع) کرج تشریح شد

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه ۱۲ منزل در مناطق کم برخوردار احداث شد، گفت: افتتاح ۳ باب منزل، آئین کلنگ زنی ۳ مسکن، مرمت و بازسازی ۱۵ باب منزل، شاداب سازی معابر و خیابان ها، برپایی میز خدمت و پاسخگویی مسئولان، اعزام تیم‌ها و گروه‌های پزشکی در ۸ محله کم برخوردار، اجتماع ۳۰۰ نفر از بسیجیان جهادگر، انتخاب شورای جهادی و اهدای ۲۰ سری جهیزیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج از تفکر و مکتب امام حسین الگو گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر کسی نخواهد در این مکتب تربیت شود از این زلالیت فاصله می‌گیرد و به تعبیر رهبر انقلاب بعضا ممکن است نقد‌هایی باشد، اما انقلاب اسلامی مخالف نقد منصفانه نیست.

سرهنگ شعبانی افزود: در تشییع پیکر سردار سلیمانی مشاهده کردیم که از تمام اقشار و گروه‌های مختلف سیاسی حضور داشتند و این امر نشانگر این موضوع است که ۵۰ تا ۶۰ میلیون بسیجی در کشور داریم.

انتهای پیام



منبع

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع)، ارائه خدمات رایگان اصناف بسیجی را در قالب مشاور رایگان ازدواج، فرزند پروری، پیشگیری از طلاق و اعتیاد و مشاوره کسب و کار و اشتغال برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) کرج 
با اشاره به اینکه بسیج در زمان کرونا از هیچ خدمتی به مردم دریغ نکرد، گفت: بسیجیان دستگاه استریل ماسک را تولید و بومی سازی کردند، همچنین دستگاه مکانیزه گندزدایی خیابان و معابر را طراحی کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج ناحیه امام هادی (ع) در بحث واکسیناسیون و توصیه‌های کرونایی به خوبی عمل کرد، اظهار کرد: در طرح حاج قاسم سلیمانی بسته ارزاق و بهداشتی در بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

بخوانید:  اولین ویدئو از «پدر گواردیولا» با صدای آرش عدل‌پرور

وی با اشاره به اینکه بسیج در راستای حل مشکلات مردم از بسیاری دستگاه‌ها مطالبه گری می‌کند، گفت: پیگیری پیشرفت بیمارستان کمالشهر یکی از مطالبات است.

سرهنگ بسیجیان ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به اینکه در دوران کرونا روزانه ۱۲۰۰ نفر را واکسینه کردند، بیان کرد: همچنین در مناسبت‌های مختلف از زحمات اقشار مختلف جامعه همچون روز معلم، پرستار، ارتش و.. قدردانی می‌شود.

سرهنگ شعبانی با اشاره به پیگیری بسیج به منظور ساخت ۲ درمانگاه در کمالشهر، متذکر شد: آئین کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی در خرمدشت، اهدای ۳۰ عدد بخاری به افراد کم برخوردار، تحویل یک هزار تن قیر رایگان به شهرداری کمالشهر، اعزام ۷۰۰ نفر دانش آموز به اردوی راهیان نور، وام اشتغالزایی ۱۵۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی به ۱۵۰ نفر از جمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج ناحیه امام‌هادی (ع) است.

وی با اشاره به اینکه دیدار صمیمی مجمع تربیتی ارکان شبکه تربیتی صالحین ناحیه با امام جمعه کرج، گفت: همچنین شروع دوره‌های توانمند سازی ویژه مربیان، افتتاحیه سالن کشتی، همایش پیاده روی در مهرشهر و کمالشهر، مسابقات تیراندازی، دارت و فوتبال، مسابقات حرفه‌ای مهر شنا ویژه بانوان در رده سنی هفت تا ۱۷ سال، دومین دوره مسابقات کشتی جام شهید عجمیان در قالب ۱۵ و ۱۶ تیم، مسابقات فوتسال مدارس، مسابقات فرمانده، مسابقات والیبال، برنامه‌های امداد و نجات، افزایش و تشدید گشت‌های عملیاتی برای امنیت محلات از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با اشاره به اینکه امسال شعار هفته بسیج با عنوان
«بسیج، امید ملت ایران» نامگذاری شده، تصریح کرد:
هر فردی دغدغه انقلاب را دارد بسیجی است، ملت ایران در راهپیمایی‌های مختلف و به ویژه روز گذشته در راهپیمایی محکومیت رژیم صهیونیستی حضور داشتند، مردم در موضوعات مختلف ممکن است گلایه‌مند باشند، ولی کشور را رها نمی‌کنند.

بخوانید:  سرمربی مطرح لیگ برتر گزینه اصلی تیم ملی یونان؟!

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج در ۶ عرصه، ۱۰۵ عنوان برنامه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این هفته از از ۲ هزار بسیجی نخبه که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند معرفی و تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ علی شعبانی در نشست خبری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و هفته بسیج اظهار کرد: به فرموده امام (ره) بسیج لشکر مخلص خداست و در تمام اتفاقات و برهه‌های مختلف ورود می‌کند و کشور را از بسیاری از چالش‌ها با فرماندهی فرمانده کل قوا عبور می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) کرج برنامه‌های هفته بسیج را با عناوین اکران فیلم‌های ارزشی در مدارس مساجد و اماکن عمومی، مسابقات و محافل کتاب خوانی، برپایی محافل شهدا و انس با شهدا، غبارروبی مزار و مرقد شهدا، نامگذاری بعضی معابر و کوچه‌ها به نام شهدا، برپایی جشنواره سرود در قالب ۲۵ گروه سرود از سنین ۱۱ تا ۱۸ سال، نمایشگاه عکس خدمت رسانی ۴۳ ساله بسیج در مدارس و معابر عمومی، اردوی راهیان پیشرفت، افتتاح کلبه کتاب، جشنواره سنت‌های حسنه و آداب و رسوم غذا‌های محلی، میقات صالحین در مصلی نماز جمعه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ میلیون وسایل ورزشی برای ۷۰ محله به ارزش ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در اختیار بسیج محلات قرار می‌گیرد، عنوان کرد: سالن‌های ورزشی سانس‌های نیم بها و رایگان جهت فعالیت ورزشی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، همچنین اردو‌های زیارتی و سیاحتی ۱۸۰ دانش آموزان در منطقه کیانمهر انجام شده و در کمالشهر ۳۰۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

بخوانید:  در پاییز با این نوشیدنی ها دیگر سرما نمی خورید!