بروزرسانی پرایدی گوشی جدید سامسونگ حقیقت دارد؟





منبع

بر اساس ادعای صفحه TechTalkTV، که در شبکه‌های اجتماعی دوربین Samsung Galaxy Z Fold 4 تقریباً با همان چیدمان مدل قبلی سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Z Fold 3 به کاربران ارائه خواهد شد، موضوعی که خلاف ادعای منابع غیر رسمی است.

اگر بخواهیم بین یک طراحی جدید یا یک سنسور جدید یکی را انتخاب کنیم، قطعاً یک سنسور جدید انتخاب معقول‌تری است؛ چرا که اگرچه وجود سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی در Samsung Galaxy Z Fold 3 خوب است، اما استثنایی نیست.

گوشی جدید سامسونگ (زد فولد ۴) شباهت زیادی به مدل پیشین این شرکت (زد فولد ۳) دارد، گویی سامسونگ نیز تصمیم گرفته به سیاق پراید مدل جدید خود را بروزرسانی کنید!

اطلاعات غیررسمی حاکی از این بود که طراحی دوربین زد فولد 4 بیشتر از Samsung Galaxy S22 Ultra اما به نظر می‌رسد، سامسونگ بنا دارد تا همان مدل زد فولد 3 را برای گوشی جدید خود نظر بگیرید.

 

بروزرسانی پرایدی گوشی جدید سامسونگ حقیقت دارد؟

هرچند به نظر می‌رسد که این تفاوت محسوسی نیست؛ چرا که دوربین‌های Galaxy Z Fold 3 ، Z Fold 4 و‌ S22 همگی شامل سه لنز عمودی هستند که در قسمت پایینی آن‌ها یک فلاش وجود دارد. فقط Z Fold 3 – و طبق آخرین اطلاعات درز کردع Z Fold 4 – دارای یک محفظه فلزی در اطراف لنزها هستند.

بخوانید:  گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود

انتهای پیام/