برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» در ۶ استان کشور

به گزارش خبرگزاری برنا، روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من، گفت: این نمایشگاه از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۲ در استان های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، تهران، همدان و کرمان برگزار می‌شود.

حسین‌زاده هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من را کمک به معرفی صنایع‌دستی کشور دانست و ادامه داد: ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در نظر داریم تا علاوه بر معرفی هرچه بیشتر صنایع‌دستی کشور، به افزایش تولید آنها و در نهایت کمک به اقتصاد مقاومتی و کسب و کار هنرمندان بپردازیم.

انتهای پیام/









منبع

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من را کمک به معرفی صنایع‌دستی کشور دانست.


وی با بیان این که جمعاً حدود ۱۱ نمایشگاه و ۵۰ غرفه در حال برگزاری است، افزود: این غرفه‌ها در آرامگاه فردوسی، نهارخوران گرگان و پارک کبودوال علی‌آباد کتول، شهرستان‌های رامسر در محل سه‌راه آبگرم و باغ ۳۳ هکتاری و بابلسر ما بین پارکینگ ۲ و ۳، کاخ گلستان و کاخ نیاوران، آرامگاه بوعلی‌سینا و تپه هگمتانه و در شهر جهانی گلیم سیرجان برگزار می‌شود.


آیا این خبر مفید بود؟


|

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» در ۶ استان کشور


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  همسر ولیعهد انگلیس به بیماری سرطان مبتلا شد