برگزاری نشست مجمع منطقه‌ای دوره طرح شهرداران مدارس منطقه ۶

در پایان با اهدا جوایزی از شهرداران مدارس تقدیر شد.

وی در این نشست از جانب شهردار منطقه خواستار جلسات و نشست‌های هم اندیشی بیشتر با شهرداران و معاونین مدارس شد و گفت: شهرداران مدارس باید تمام تلاش خود را جهت انجام هر چه بهتر فعالیت‌های ماندگار و اثرگذار در مدرسه، احصا نیاز‌ها و مشکلات تا شعاع ۵۰۰متری مدارس و محله خود انجام دهند و در نهایت از نواحی و معاونت اجتماعی پیگیری مسایل و مشکلات مصوب در این بازدید‌ها را داشته باشند.

در این جلسه بعد از برگزاری دو کارگاه با عناوین کارآفرینی استارتاپی و هویت شهری مقرر شد که یک ایده استارتاپی از سوی اداره آموزش‌های شهروندی متناسب با رنج سنی دانش آموزان انتخاب و مدارس مشمول طرح آن را تا پایان اردیبهشت ماه اجرا کنند. همچنین مقرر شد برای نقاشی دیواری مدارس با انتخاب طرح از سوی دانش آموزان و تایید معاونت اجتماعی با همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی معاونت این مهم اجرایی شود و تور‌های گردشگری علمی همراه با کارگاه‌های آموزشی برای شهرداران و معاونین مدارس نیز برگزار شود.

در ادامه سلیمان نژاد خواهان بیان ایده‌ها و نظرات دانش آموزان در بازدید‌های تا شعاع ۵۰۰متری مدارس بود و تاکید کرد با بیان ایده‌ها و نظرات شهرداران مدارس و همفکری با یکدیگر، ایده‌های جدید خلق گردیده و با پیگیری‌های مستمر قطعاً به نتیجه می‌نشیند.

طی این نشست بعضی از شهرداران مدارس نظرات و ایده‌های خودرا با یکدیگر به تعامل گذاشته و بعضی از شهرداران به بیان مشکلات عمرانی و ترافیکی تا شعاع ۵۰۰متری مدارس خود پرداختند و در ادامه دبیر و منشی شهرداران مدارس انتخاب شدند.

بخوانید:  تولید کنندگان همچنان متشکر از مردم برای حمایت های بی دریغ و افزایش تقاضا در بازار

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ با بیان این خبر افزود: شهرداران مدارس به عنوان بازو‌های شهرداری تهران سهم بزرگی در راستای پیشبرد اهداف طرح و شهرداری به جهت داشتن شهری سالم و فرهنگی دارند.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، این نشست با حضور مهدی بصیری معاون اجتماعی فرهنگی منطقه، سلیمان نژاد کارشناس اداره کل آموزش‌های شهروندی، مدیر اداره آسیب‌های اجتماعی، مدیراداره فرهنگی و مدیر و کارشناسان اداره آموزش‌های شهروندی، و شهرداران مدارس منطقه۶ و همچنین کارشناسان آموزش‌های شهروندی نواحی و محلات در سالن جلسات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.