برگزاری ویژه برنامه های سوگواری ایام محرم در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)



به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مراسم سوگواری ایام ماه محرم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، از شنبه 16 تیر ماه با ویژه برنامه اهتزار پرچم گنبد منور و متبرک حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت سیدالکریم(ع) با مرثیه خوانی حاج مهدی سماواتی و حاج حیدر خمسه از ساعت 18:30 در صحن اصلی حرم مطهر آغاز می‌شود.

مراسم دهه اول ماه محرم از شنبه 16 تیرماه، پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی و مرثیه سرایی حاج حمید رمضانپور و کربلایی الیاس آستی از ویژه برنامه های این ایام خواهد بود.

 همچنین ویژه برنامه ای هر روز در دهه اول ماه محرم از یکشنبه 17 تیرماه، بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین میرلوحی و مرثیه خوانی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود.

معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین و یاران باوفایش علیهم السلام، مقدم همه عاشقان آل الله به این ویژه برنامه ها را گرامی می دارد.

 انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در ۵۲ شهر و روستای گلستان