برگزاری ۱۵ آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در ادارات گفت و ادامه داد: در بحث مسائل پژوهشی و تحقیقاتی جلسات متعددی برگزار شده است.


 





منبع

خبرنگار:مرضیه شهریاری





ناصری با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف مسکن، علم و فناوری، بهداشت، راه، برق و اشتغال، بیان کرد: باید این دستاوردها برای جلوگیری از ناامیدی جوانان بیان و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ ناصر ناصری با بیان این مطلب در شورای اداری استان اظهار کرد: ۲۸ خردادماه سالروز انتخابات ریاست جمهوری و شرکت حماسه آفرین مردم در انتخابات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۵ آزمون استخدامی برگزار شده و در سال جاری نیز مجوز جذب هزار و ۳۱۷ نفر از طریق آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اخذ شده است.

به گفته وی؛ سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان برای طرح‌های پژوهشی اختصاص یافته تا هر اقدامی در استان بر مبنای تحقیق و پژوهش باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در ابتدای استقرارش با چالش‌های فراوانی از جمله کرونا و فوتی روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان مواجه بود، ادامه داد: دولت سیزدهم برای برون رفت از این چالش‌ها تصمیمات سختی گرفت و با اقدامات به موقع توانست بر این چالش‌ها غلبه کند.


آیا این خبر مفید بود؟

معاون استاندار با اشاره به نامگذاری ۲۸ خرداد به روز ایمان و امید با محوریت گفتمانی دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، گفت: دشمن با تمام توان در میدان است و با تهاجم فرهنگی و فکری ایمان جوانان را نشانه گرفته و ما باید پاسخگوی این اقدامات باشیم.

بخوانید:  تبدیل به احسن اراضی وقفی با هدف اصلاح نگاه مردم به وقف صورت می گیرد


|

برگزاری  ۱۵ آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم