بر فرارهای مالیاتی برای وصول مالیات در کهگیلویه و بویراحمد تمرکز شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کتاب توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری به زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده و قرار است به زبان چند کشور دیگر هم ترجمه شود.

طاهر شریف پور افزود: ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی شده که از این تعداد ۲۰ فرصت سرمایه گذاری تایید شده است.

احمدزاده تاکید کرد: سعی کنید به کسب و کارهای خرد و کوچک مردم فشار نیاید و شرکت‌های بزرگ که فرار مالیاتی دارند، شناسایی کنید و از آنها مالیات را وصول کنید.

وی تحقق ۹۹ درصد وصول مالیات را مایه خرسندی دانست و تصریح کرد: از اینکه به کسب و کارهای خُرد و کوچک فشار نیامده، باعث خوشحالی مضاعف است.170406939

وی با اشاره به وصول مالیات در استان، ادامه داد: باید در وصول مالیات به سمت کسانی برویم که فرار مالیاتی دارند و سعی کنید به مردم فشار نیاید و خسارت و ظلم به آنها نشود زیرا مردم عمدتاً درآمد آنچنانی ندارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: صدور مجوزها در کمترین زمان با توجه به راه اندازی درگاه ملی مجوزها انجام می گیرد و استان با کمترین تاخیر و با کسب رتبه ۹۵ درصدی توانسته بعد از ایلام که ۹۶ درصد است رتبه دوم کشور را کسب کند.

استاندار ضمن قدردانی از زحمات تک تک کارکنان اداره کل اقتصاد و دارایی اظهار کرد: هدف از این بازدیدها تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان است، ما کمتر وقت داریم که در محل کارمان، کارمندان را ببینیم و لذا سعی می‌کنیم در این بازدیدها با کارمندان دیداری داشته باشیم که از نزدیک نظرات و دیدگاه‌های آنها را بشنویم و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بخوانید:  گولسیانی در دربی ششم شد

در پایان این بازدید سرزده کارمندان یک به یک با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیان مشکلات شان پرداختند و استاندار با سعه صدر به آن ها گوش داد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت در بحث تعامل با دنیای خارج و کشورهای خلیج فارس عملکرد خوبی داشته است، گفت: دولت تعاملات خوبی را با کشورهای خلیج فارس برقرار کرده و انتظار می‌روید که فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان روی سایت وزارت امورخارجه بارگذاری شود تا سفرا و کشورهای مختلف با استفاده از آنها برای سرمایه گذاری در استان ترغیب شوند.170406804

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمد زاده در این بازدید سرزده و چند ساعته خود به همراه مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران کل ستادی از بخش‌های مختلف این اداره کل به صورت چهره به چهره با کارکنان، کارشناسان و مدیران و معاونین اداره کل اقتصاد و دارایی به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن سخنان آنان از ظرفیت ها و نارسایی های این حوزه، از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفت .

وی افزود: اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ دستگاه موفق استان هستند و مدیران جهادی دارند و نقش هر ۲ مدیر در سطح استان مشخص است.

کهگیلویه و بویراحمد در صدور مجوزهای کسب و کار رتبه دوم کشور را کسب کرده است

وی افزود: انتظار داشتیم که اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان در باره ارتباط و تعاملشان با کشورهای اروپایی و کارهای که برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی انجام داده‌اند، گزارش دهند که مشخص شد در این زمینه کارهای عظیمی انجام نداده اند.

بخوانید:  میراث دولت روحانی بدهی‌های سنگین است/ بخش زیادی از توان دولت سیزدهم صرف پرداخت این بدهی‌ها شد

انتهای پیام 





استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کسب رتبه اول کشوری در رشد درآمدی و تحقق ۹۹ درصدی وصول مالیاتی از موفقیت‌های این ۲ دستگاه است.


آیا این خبر مفید بود؟

وی با اشاره به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: با دستور استاندار جهت مشخص نمودن راهبردهای مرکز خدمات سرمایه گذاری این مرکز اقدام به تهیه راهبردهای مرکز خدمات سرمایه گذاری کرده است.

احمدزاده با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه‌ای در زمینه‌های صادرات، گردشگری و سرمایه‌گذاری دارد که باید به معرفی این ظرفیت‌ها بپردازید.