بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

گروه «تایم‌فور‌فان – t4f»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. هر ۲ این شعبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت یک‌سره آماده سرویس دهی هستند. اولین اتاق، اتاق فرار عروس مرده است که شما با جسد یک عروس خانم رو به رو می­‌شوید. قاتل هم که همیشه به صحنه قتل برمی‌گردد اما این بار قاتل ما نابیناست؛ در عین حالی که حس بویایی و شنوایی فوق العاده قوی دارد. سناریوی اتاق فرار جنون زندان هم همان طور که از اسمش پیداست حال‌وهوای زندان دارد و باید از دست یک قاتل که در واقع زندانبان شماست فرار کنید.

نجات شهر

بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، وارد یک داستان از پیش تعیین سیستم رزرواسیون اتاق فرار شده خواهید شد. فضایی که توسط طراحان اتاق فرار و با توجه به یک سناریو، ایجاد شده است. شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید.

  • هر کجای دنیا و هر ساعت از شبانه‌روز که هست؛ در سایت کایت آنلاین شو و با چند کلیک بلیط هواپیما، بلیط چارتر، هتل و تورهای مسافرتی و طبیعت‌گردی خودت رو رزرو کن.
  • به هر حال اتاق فرار شروع به گسترش پیدا کردن در کشور‌های مختلف دنیا کرد.
  • چند سال پس از آن، یک گروه تحقیقاتی برای بازرسی و بررسی مجدد، درخواست بازشدن پرونده آن متهم را به دادگاه تسلیم می‌کند و دادگاه به آن‌ها برای جمع‌آوری مدارک کافی فرصت می‌دهد.
بخوانید:  دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی آبیاران

نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای بروید. در اتاق فرار اسکیپ روت یک بازی ترسناک و در عین حال هیجان‌انگیز تمام‌عیار را تجربه خواهید کرد. بازی به‌ این صورت است که موجوداتی که شباهت به انسان‌ها داشتند برای ادامه حیات خود تصمیم گرفتند وجود خود را از انسان‌ها که رقیب آن‌ها بودند مخفی کنند. ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند. سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ میشن به‌ این صورت است که در روستای تیس، شب‌ها حدود ساعت ۳ صبح دقیقاً هنگامی که غسال به قبرستان وارد می‌شود صداهایی ترسناک و دلهره‌آور شنیده می‌شود. اهالی این روستا بر این باورند که‌ این صداها از طرف مردگانی است که اجنه آن‌ها را عذاب می‌دهند.

به همین دلیل اگر از فضاهای تنگ و کوچک هراس دارید، در این بازی شرکت نکنید. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید. افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند.

حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. یکی از اتاق فرارهای تهران که در محله سیدخندان قرار دارد، مجموعه اتاق فرار اینفینیتی است.

۳. اتاق فرار معمای تسلا