بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان دزدگیر هوشمند-امن باش

سنسور های PIR سنسورهایی هستند که طول موج Infrared محیط اطراف را دریافت می کنند. هر جسمی که دمایش بالاتر از صفر درجه مطلق باشد دارای تشعشعات Infrared یا مادون قرمز است . اما این موج دارای طول موج های مختلف برای درجه حرارتهای متفاوت است .کاری که این سنسور انجام می دهد در واقع دریافت این امواج در رنج بدن انسان و تشخیص آن است .بدین وسیله شما یک آشکارساز حرکت دارید که فقط به حرکات بدن انسان حساس است . این سنسورها به خاطردید وسیع و پروسسی که در محیط انجام می دهند امروزه به یکی از اجزاء اصلی سیستمهای دزدگیر در خانه های هوشمند تبدیل شده اند به طوری که بیشترشرکتها در اکثر پروژه های اعلام سرقت خود از این سنسورها استفاده می کنند . مثلا در یک خانه دوبلکس ، کلیه اتاق خواب ها به زون 2، درب های ورودی به زون 1و راهرو ها و سالن پذیرایی به زون سوم و در نهایت سیم کشی داخل بلند گو ها و چشم ها و مدار تمپر به زون 24 ساعته متصل می شود .

دستگاه دزدگیر هوشمند مکسرون مدل +Maxron MX‐BA‐PAN‐01

بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان دزدگیر هوشمند-امن باش

خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد. البته این سیستم فقط با دزدگیر اماکن F9 امکان انجام این کار را دارد. NV5 از خانواده NV500 خود پیشرفته تر است – با سیستم عامل جدید و سخت افزار پیشرفته این قابلیت را به چشمی حرکتی دزدگیر NV5 پارادوکس داده است تا سریع تر و قابل اطمینان تر عمل کند . دزدگیر اماکن گپ G12 یکی از دزدگیرهای خوب و صاحب نام ایرانی است که امکانات خوب و گسترده ای دارد.این دزدگیر اماکن با قیمت مناسب برای هرنوع مکانی مانند منزل ،اداری، تجاری و … پنل اصلی فایو استار درچند مدل ۲۰۵،۲۰۶،۲۰۷،۲۰۸ وجود دارد.دزدگیر فایواستار مدل ۲۰۵دارای تلفن کننده شهری یا تلفن ثابت است که ۴زون دارد و صفحه نمایش آن بصورت سون سگمنتی است.

بخوانید:  تولید جک سقفی + خرید جک سقفی

آلارم های هوشمند دارای حسگرهای داخلی هستند که می توانند انواع مشکلات و مشکلات را تشخیص دهند. مواردی وجود دارند که می توانند متوجه شوند که زیرزمین در حال آبگرفتگی است یا اگر یک پنجره و در شکسته شده است، در هزینه خسارت آب صرفه جویی کرده و با ترساندن مزاحمان از سرقت سرقت جلوگیری می کند. درون سنسورهای PIR از دو بخش تشکیل می شود، که هر کدام از ماده خاصی برای تشخیص نور مادون قرمز ساخته شده است. لنزی که در اینجا استفاده می شود، کار زیادی انجام نداده و دو بخش اصلی با توجه به میزان حساسیت تنظیم شده، حرکت اجسام را تشخیص می دهند. در وضعیت عادی هر دو بخش سنسور به یک میزان نور مادون قرمز از محیط اطراف مانند اتاق، دیوار و یا خارج از منزل دریافت می کنند.

پک دزدگیر وایرلس سیمکارتی G2

همچنین این امکان برای شما فراهم است که بتوانید تا حد امکان این دزدگیر را براینیازهای خود شخصی سازی کنید، و در صورت نیاز میتوانید لوازم بیشتری مانند سنسور حرکتی یا سایر حسگرهای بیسیم به آن اضافه کنید . دزدگیر هوشمند دارای اپلیکیشن موبایل بوده که به راحتی کاربر می تواند سنسورهای مختلف را به پنل دزدگیر اضافه کند. ⬅️می توان چند نقطه در ساختمان را برای سیستم های هوشمند اعلام سرقت تعریف نمود. این نقاط همگی کنترل شده و در صورت ورود سارقین به هر منطقه، محل حضور آن ها مشخص خواهد بود. کارفرما می تواند این دزدگیرهای هوشمند را به شکل های متفاوتی تعریف کند.

  • درواقع تمامی اجزا و لوازم برقی به یکدیگر متصل می شوند و شما حتی در فاصله ای بسیار دور نیز قادر به کنترل وسایل می باشید.
  • وسیله ای است که وقتی شخصی بدون اجازه وارد یک محل می شود صدای بلندی از خود منتشر می کند.
  • به عنوان مثال با داشتن یک آیفون تصویری می توانید زمانی که در منزل نیستید بررسی کنید چه کسانی به سراغ شما آمده اند زیرا گاهی سارقین با زدن زنگ درب شما می‌خواهند متوجه شود کسی در منزل هست یا خیر که این امر کمک می‌کند اگر سرقت رخ بدهد بتوانید تصویر و فیلم اشخاص را در دست داشته باشید .
  • از دیگر محصولات در زمینه ایجاد امنیت در ساختمان ها می توان به قفل دیجیتال و سنسور هوشمند درب اشاره نمود.
  • این دستگاه دارای 7خروجی می‌باشد که شما ازطریق این خروجی‌ها قادر به کنترل از راه دور وسایل برقی می‌باشید.
بخوانید:  خرید مبل راحتی️- قیمت جدیدترین مبلمان راحتی با ارسال رایگان نانوچوب
برای حفاظت از ورود از طریق شکستن پنجره ها یا حتی ورود از طریق تخریب دیوار های جانبی یا سقف ، باید برای هر کدام از این موارد به تعداد لازم از این سنسور ها که به ضربه و لرزش حساس هستند استفاده کرد . سنسور مگنت به گونه ایی طراحی شده است که قابلیت نصب بر روی اکثر درب و پنجره های موجود در مکان های مختلف را دارا میباشد که بتواند پوشش مناسبی را ایجاد نماید.مانند سنسور های معرفی شده در این مقاله ، سنسور مگنت نیز به ۲ صورت باسیم و بی سیم وجود دارد و مورد استفاده قرار میگیرد. این سنسور در اصل یک سوئیچ در پوشش پلاستیکی ABS می باشد مگنت بی سیم نیز همانند نوع سیم دار وقتی که سنسور به قسمت مگنتی نزدیک است اتصال دو کناکت آن برقرار است که این کنتاکت ها مستقیما به زون های مورد نظر روی دستگاه وصل میشوند. به وسیله پیچ , www.amnbash.ir روی دربها نصب میشوند و در انواع دیگر نیز توسط چسب دوطرفه داخل سنسور به چهارچوب پنجره ها و درها میچسبند. کنترل پنل دزدگیر بی سیم پارادوکس مدل MG5050 دارای 32 زون می باشد که 5 زون آن با سیم و با قابلیت دو برابر شدن است. در صورتیکه چند دزدگیر بتا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوت نصب شده باشند از طریق اپلیکیشن سانترال، امکان مانیتورینگ تعداد نامحدودی دستگاه وجود دارد.همچنین قابلیت ضبط پیام هشدار دلخواه و نامگذاری ریموتها و زون های باسیم و بیسیم، موجب سهولت کار با این دستگاه شده است.

یا شاید آلارم های شما برای کمی سیل آب در حمام به صدا در می آیند، اما می خواهید کمک مناسب را در جدول زمانی خود ارسال کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چه زمانی و چگونه با هر رویداد منحصر به فردی که دزدگیر منزل شما تشخیص می دهد، برخورد کنید. اگر در حال حاضر دوربین‌های نظارتی و قفل‌های هوشمند دارید یا حتی به تازگی سفر امنیتی خانه را شروع کرده‌اید، ممکن است تعجب کنید که در واقع آلارم‌های خانه چه چیزی می‌توانند به معادله اضافه کنند.

بخوانید:  انواع کنترلر موتور و کاربرد آن در ساخت ربات وبلاگ روبوایکیو | asilight

يك مدار الكترونيكي كه می تواند تغييرات ولتاژ را که در پی تغییر میزان انرژي مادون قرمز رخ می دهد، در يك بازه زمانی مشخص اندازه گیری کرده و نسبت به آن واکنش نشان دهد. يك مدار الكترونيكي كه تغييرات ولتاژ ناشي از انرژي مادون قرمز كه به دليل حركت جسم در مقابل زون‌ها مي‌باشد را در يك زمان معين اندازه مي‌گيرد و نسبت به آن عكس‌العمل نشان مي‌دهد. دمای کارکرد رادار خطی بین 25- تا 55+ بوده و درشرایط آب و هوایی مختلف و شرایط جوی همچون برف و باران و هوای گرم و آفتابی کار میکند. چنانچه در حیاط خانه درختچه‌های بلند و مکان‌هایی وجود دارند که دزدان بتوانند درمیان آنها مخفی شوند تا به خانه شما وارد شوند، بهتر است این درختان و درختچه‌ها را کوتاه کنید.