بستر سرمایه‌گذاری در اراضی فرودگاه آبادان فراهم است

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جواد شمالی نژاد امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه با بیان اینکه این فرودگاه مهم‌ترین دروازه ورودی استان خوزستان در جنوب کشور بوده و هست، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در فرودگاه آیت الله جمی موجب رونق اقتصادی منطقه و جذب گردشگر خواهد شد.


|

بستر سرمایه‌گذاری در اراضی فرودگاه آبادان فراهم است

انتهای پیام/

 





منبع

او با بیان اینکه زمینه فعالیت در فرودگاه آیت الله جمی گسترده است، اضافه کرد: بستر سرمایه گذاری در اراضی فرودگاه در زمینه هتل، پمپ بنزین و هوانوردی عمومی فراهم است.

شمالی نژاد با اشاره به مرزی بودن این فرودگاه بیان کرد: این عامل سبب محدودیت هایی مثل عدم برقراری پروازهای آموزشی و تفریحی شده است.

مدیر فرودگاه آبادان در پایان ضمن اشاره به اقدام های موثر فرودگاه آبادان در زمینه افزایش ایمنی پرواز، افزود: بهسازی سطوح پروازی، بهسازی و تکمیل سیستم های روشنایی باند و فلایت چک سیستم های ناوبری از اقدام های بود که در این راستا انجام شده است.


او گفت: فرودگاه آبادان برای توسعه منطقه قابلیت‌های بسیاری دارد که توجه به آن موجب تحول فرودگاه و خطه جنوب کشور خواهد شد.

مدیر فرودگاه آبادان افزود: افزایش برنامه پروازها و بهسازی و توسعه مطلوب ترمینال ها از جمله اهدافی است که تحقق آن موجب رشد و شکوفایی فرودگاه آبادان خواهد شد.

بخوانید:  چالش های ترنس ها و پشیمانی از تصمیمی بی بازگشت

مدیر فرودگاه آبادان این فرودگاه را مهمترین دروازه ورودی استان خوزستان در جنوب کشور دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های موجود در فرودگاه آیت الله جمی موجب رونق اقتصادی منطقه و جذب گردشگر می شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف