بسته های آمازون با دوچرخه ارسال خواهد شد!

انتهای پیام/

گزینه های تحویل جدید آمازون همچنین باید به کاهش هزینه حمل بسته برای ساکنان لندن کمک کند. ون ها و دوچرخه های الکترونیکی جدید از هزینه تراکم در لندن معاف خواهند بود، هزینه ای که توسط رانندگان پرداخت می شود مگر اینکه وسیله نقلیه آن ها استانداردهای معینی را در زمینه آلایندگی پایین داشته باشد.

خبرنگار: زهرا وجدانی



منبع

مشتریانی که در طول فروش روز پرایم امسال در جشنواره خرید تخفیف دار آمازون شرکت کنند، این امکان را دارند که بسته خود را سوار بر پشت یک دوچرخه بار الکترونیکی جدید شامل یک شاسی چهار چرخ سفارشی و یک تریلر بسته به دریافت کنند! حتی ممکن است که بسته آن‌ها توسط شخصی پیاده از طریق The Guardian تحویل داده شود!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ون تحویل خرید بعدی شما از آمازون است که یک دوچرخه باشد.

 

بسته به محل زندگی شما، خرید بعدی شما در آمازون ممکن است با یک دوچرخه الکتریکی چهار چرخ جدید به جای ون تحویل معمولی تحویل برای شما ارسال شود.

تک‌رادر در گزارش خود به این نکته اذعان دارد که دوچرخه های برقی فقط یک گزینه پایدار برای کالا تحویل نیستند. آن‌ها برای مسافرانی که از محیط زیست آگاه هستند نیز عالی هستند و می‌توانند به عنوان وسیله ایاب و ذهاب به شما کمک کنند تا خروجی کربن خود را کاهش دهند و تجربه یک سواری لذت بخش را به شما بدهند تا سریعتر به مقصد خود برسند.

این گزینه های جدید توسط یک مرکز تحویل آمازون در منطقه هاکنی در شرق لندن آزمایش می شود. آنها در حال پیوستن به ناوگان رو به رشد ون های الکتریکی آمازون هستند؛ چرا که آمازون برای رسیدن به هدف خود برای کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای تا سال 2040 تلاش می‌کند.

بخوانید:  شناسایی کشتارگاه متخلف مرغ در آبیک