بسیاری از خدمات آیت الله رئیسی برای مردم بازگو نشده است

وی با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان به مقام معظم رهبری و مردم یادآورشد: شهید رئیسی مظلومانه آماج حملات و زخم زبان ها قرار میگرفت که باید از حوادث درس گرفت و نباید به سادگی و بدون تقوا سرمایه های خود را آماج توهین قرار دهیم.

آبنوش خاطرنشان کرد: جرقه آغاز تشکیل جبهه مقاومت از دفاع مقدس زده شد و ملت هایی که تحت ظلم قرار گرفته بودند با این مکتبی که جوانان ایرانی در دفاع مقدس به آن تاسی و پیروز شدند، خود را در دایره گسترده مقاومت مشاهده کردند.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام با کم ترین امکانات و تجهیزات در دوران دفاع مقدس بیان کرد: از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شاید در دایره عقل برای برخی جایی نداشته باشد ولی در آن دوران قلوبی بود که به نفس مسیحای امام خدایی شده و در مسیر حق گام برداشتند.

بسیاری از خدمات آیت الله رئیسی برای مردم بازگو نشده است

آبنوش افزود: شهید امیرعبداللهیان، شهید آیت الله آل هاشم، رحمتی استاندار شهید تبریز، شهید سردار موسوی و کادر پرواز انسانهای مخلصی بود که شایسته رسیدن به شهادت را پیدا کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با ارزیابی و تشریح دوران پس از دفاع مقدس گفت: حرکتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دفاع مقدس آغاز شده بود امروز نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ادامه دارد.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک ابعاد عملیات بیت المقدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طرح ریزی عملیات بیت المقدس توسط نابغه جنگ شهید باقری در حالی صورت گرفت که این شهید نه تنها سابقه رزمی نداشت بلکه پیش از آن در کسوت خبرنگاری تجربه کرده بود و این جوانان هیچ ادعایی درباره عظمت کار انجام شده نداشتند.

بخوانید:  حضور رئیس جمهور بر مزار سردار سلیمانی

انتهای پیام



منبع

بسیاری از خدمات آیت الله رئیسی برای مردم بازگو نشده است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سالار آبنوش در مراسم یادبود شهدای سانحه بالگرد ریاست جمهوری و همچنین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: دفاع مقدس مقدمه و سنگ بنای حرکت بزرگی بود که امروز هم ادامه دارد اما شرایط کنونی دیگر شرایط دهه ۶۰ نیست و وضعیت امروز جمهوری اسلامی وضعیت گام دوم انقلاب است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: بسیاری از کارهایی که رئیس جمهور شهید برای این مردم انجام داد بیان نشده که شاید در آینده این خدمات بازگو شود ولی ما خوشحالیم که در وهله نخست به یک شهید رای دادیم که مقام معظم رهبری نیز از ایشان راضی بود و در گام بعدی با امید به اینکه در انتخابات پیش رو دشمنان را ناکام بگذاریم، خللی در مسیر کشور ایجاد نخواهد شد.