بهترین تلویزیون ال جی 2022 ( بررسی ، خرید ، بهترین قیمت )

طراحان و مهندسان با تجربه ی شرکت ال جی یک سیستم صوتی پرقدرت 2.2 کاناله با توان خروجی 40 واتی را در این تلویزیون تعبیه کرده اند ، که از فرمت نام آشنای Dolby Atmos هم پیروی می کند . به وسیله ی این فناوری صدای تلویزیون به خوبی ارزیابی می شود و اصوات با توجه به محتوای پخش شده تنظیم می شوند. علاوه بر این با افزودن کانال هایی همه جانبه ، صدای فراگیر را به صورت سه بعدی انتشار می دهد .

اولد C2 الجی علاوه بر مشخصات پرچمدارش ، از قیمت مناسبی هم برخوردار است ، و می تواند به راحتی پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشد . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به مطالب تخصصی تر علاقه نشان می دهید ، می توانید به مقاله ی مربوط به بررسی تلویزیون ال جی C2 هم سری بزنید .

Filmmaker Mode هم یکی دیگر از ویزگی های جذاب تلویزیون C2 ال جی به شمار می رود ، با استفاده از حالت می توانید یک فیلم یا نمایش تلویزیونی را با همان کیفیتی که فیلمسازان تولید کرده اند مشاهده کنید ، مشخصات رنگ تلویزیون خود را ویرایش کنید و فیلم را به نسبت تصویر اصلی خود تنظیم کنید .

رابط کاربری جذاب Web OS

 دالبی اتموس امروزه از پیشرفته ترین ویژگی های یک سیستم صوتی به شمار می رود که در بهترین تلویزیون ال جی 2022 یعنی مدل C2 هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است . همچنین شما عزیزان با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید خانه ی خود را به معنای واقعی به یک سینما تبدیل کنید . این فناوری به صورت بی سیم و بدون اتصال هیچ کابلی ، ساندبار و یا هر سیستم صوتی دیگری را که بخواهید به تلویزیون متصل می کند ، همچنین گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را به یک تجربه ی به یاد ماندنی در کنار خانواده تان تبدیل می کند .

بخوانید:  نقل و انتقالات لیگ برتر / یک استقلالی سرشناس در نزدیکی نیمکت هدایت نفت آبادان

 

شماره تماس : 09186663742

قاعدتا در دنیای امروزی ، صنعت و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در تلاش هستند تا هر ساله بر اساس این قاعده محصولات جدید خود را تولید و عرضه کنند. از این رو کمپانی خوش نام و پرآوازه ی ال جی در سال 2022 میلادی یکی از جذاب ترین تلویزیون های اولد خود ، یعنی سری جدید و جانشین C1 کهنه کار را روانه ی بازار جهانی کرده است ، که C2 نام دارد.

شما می توانید انواع تلویزیون های ال جی را با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای اطلاع از انواع قیمت تلویزیون و ثبت سفارش ، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

 حس صدایی گوش نواز با تلویزیون C2 ال جی

 

قابلیت های تصویری تلویزیون C2 ال جی

اینستاگرام ممتاز کالا : @momtazkala

 

جمع بندی

 از آنجایی که اکثر تلویزیون های امروزی هوشمند هستند ، کمپانی ال جی هم رابط فوق پیشرفته ی Webos را برای TV های خود طراحی کرده است ، تا مخاطبان به راحتی بتوانند به همه ی محتوای مورد علاقه ی خود ، اعم از فیلم و سرگرمی ، دسترسی کامل داشته باشند . این سیستم عامل همچنین قابلیت اتصال به فضای جهانی اینترنت و وب گردی را برای شما فراهم می کند ، و انواع برنامه های جذاب مانند Netflix،Prime   Video  و Disney+ را در اختیار شما قرار می دهد .

بخوانید:  سخنگوی بیمه مرکزی از مقام سخنگویی برکنار شد/ میدارن دولتی توجه کنند

در نمایشگر حرفه ای این تلویزیون از پردازنده آلفا 9 نسل 5 استفاده شده است ، که تصاویر را بر اساس وضوح استثنایی 4K پردازش می کند و همچنین از تکنولوژی های متنوعی برای ارتقاء هوش مصنوعی بکاررفته در آن استفاده شده است ، که در خلق صحنه هایی بی نظیر دخیل است . همانطور که می دانید هر چه نرخ تازه سازی تصاویر در یک تلویزیون بیشتر باشد ، قطعا تجربه ی هیجان انگیز تری از دریافت محتوا را در اختیار مخاطب قرار می دهد ، چرا که صفحه نمایش سریع تر در برابر تغییرات واکنش نشان می دهد . از این رو برای تلویزیون C2 ال جی هم نرخ رفرش ریت 120 هرتز در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید تماشای تصاویر و بازی کردن را با سرعت بیشتری تجربه کنید .

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

C2 از استاندارد هایی همچون فرمت Dolby Vision ، HLG و HDR بهره می برد ، که به افزایش جزئیات و بهبود کنتراست تصاویر با عمق رنگ بالا کمک می کند . که در نتیجه تجربه ی دیداری متفاوتی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد .Dolby Vision  که از مهم ترین و شناخته شده ترین قابلیت های صوت و تصویر می باشد ، هر صحنه ای را بسته به نوع محتوا تغییر می دهد . این بدان معناست که در تلویزیون های سازگار با این فناوری ، رنگ های دقیق در صحنه های واقعی همانطور که ساخته شده اند برای شما قابل مشاهده خواهند بود .

این تلویزیون های OLED و علی الخصوص C2 الجی ، به واسطه ی طراحی بی نظیر ، صفحه نمایشی فوق باریک و کیفیت تصویری متفاوت تر از همیشه ، نسل جدیدی از نمایشگر ها را در معرض دید قرار داده اند . از خصوصیات پنل این مدل هم می توانیم به نوردهی و کنتراست بالا ، زاویه ی دید فوق العاده و طیف گسترده ی رنگی اشاره کنیم که در نوع خود بی نظیر است .

بخوانید:  تعیین دقیق موقعیت قطار‌ها و افزایش ظرفیت راه‌آهن

طبق معمول تلویزیون هایی با وضوح 4K ، از 8 میلیون پیکسل در تصویر خود استفاده می کنند ، که در مدل C2 ال جی ، توسط فناوری منحصر به فرد سری های اولد یعنی Pixel Level Dimming نور پس زمینه تقسیم و کنترل هم می شود . همین ماهیت نیز سبب شده است تا سطح روشنایی این تلویزیون به طور خودکار تنظیم شده و بسته به نوع محتوا نمایش داده شود .

 

 

تلویزیون های ال جی امروزه در مدل و سایز های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند ، که تلویزیون C2 ال جی از جمله این محصولات قلمداد می شود.  این OLED بی نظیر سفر دیداری لذت بخش و مهیجی را برای شما رقم خواهد زد‌ ، همچنین طراحی بی‌نظیر و شاهکار آن نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند ، به علاوه زیبایی وصف ناپذیری را برای سالن و یا خانه شما به ارمغان می آورد . پس اگر تلویزیونی با امکانات ویژه و قیمت مناسب می خواهید ، قطعا این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد . 

توجه داشته باشید که دستیار صوتی Amazon Alexa هم در نوع خود بی نظیر است، با الکسا به راحتی هر چه تمام تر به تلویزیون خود فرمان دهید و از آن بخواهید کانال ها را تغییر دهد ، صدا را کم و زیاد کند ، جستجوی صوتی در اینترنت را بر عهده بگیرد و موارد دیگری از این دست را انجام دهد .