بهترین سال ورزشی خود را پشت سر گذاشتم

انتهای پیام/



منبع

وی در رابطه با حمایت‌ها تصریح کرد: حمایت‌ها خوب است اما نزدیک مسابقات این حمایت‌ها بیشتر می‌شود که به نظر من بهتر است در کل سال این حمایت وجود داشته باشد و معطوف به یک زمان خاص نشود.

رضا لسانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درمورد شرایط تیم ملی اسکیت گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و برای مسابقات داخل سالن تایلند که در مهرماه برگزار می‌شود، آماده می‌شویم. تمرینات را مقداری بیشتر از قبل برگزار می‌کنیم و روزی ۷ ساعت در حال تمرین هستیم.

قهرمان مسابقات جهانی اسکیت در پاسخ به سوال “سال گذشته چطور بود و امسال را چگونه می‌بینی؟” خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲، بهترین سال ورزشی من بود و به جز مسابقات هانگژو که چهارم شدم، در باقی مسابقات طلا گرفتم. سال جدید، سال مهمی است زیرا برای اولین بار است در مسابقات داخل سالن شرکت کرده‌ایم و اگر مدالی کسب شود، هانگژو را جبران کرده‌ام.

ملی‌پوش درمورد توقعات خود از مسئولان گفت: توقع من از مسئولان این است که دید رسانه‌ای نسبت به اسکیت و ورزش‌های نوپا که مدال آور هستند بیشتر شود. در ادامه امیدوارم حمایت‌های مالی نیز بیشتر شود زیرا حمایت مالی از اسکیت نسبت به سایر ورزش‌ها بسیار کمتر است. اسکیت به علت کسب مدال در دو سه سال اخیر، بیشتر میان مردم جا افتاده است. در شهر ما، نجف‌آباد، یک پنجم مردم را اسکیتی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: توصیه‌ای که به جوانان و خانواده‌های آن‌ها دارم، این است که یک ورزش را به عنوان ورزش اصلی انتخاب کنند و از این شاخه به آن شاخه نپرند.

بخوانید:  رشد ۱۹ هزار واحدی شاخص بورس