بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب

تا آخر مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین لپ تاپ دانشجویی رو معرفی کنم. کروم بوک‌ها وضعیت بهتری دارند و اگر اکثر کارهای شما پیرامون تحقیق و مقاله نویسی است، می‌توانید از این دستگاه‌ها که بیشترین سرعت ممکن را در هنگام گشت و گذار در وب با گوگل کروم فراهم می‌کنند، استفاده کنید. از نظر بودجه، کروم بوک‌هایی مانند پیکسل بوک گو ارزش خرید قابل توجهی برای دانشجویان و دانش آموزان دارد.

جدا از وزن کم می‌توان به قدرت پردازشی مناسب و فضای ذخیره سازی بالای 128GB برای آرشیو فایل های آموزشی به عنوان یک ویژگی مناسب برای دانشجو اشاره کرد. اگر شما یک لپ داپ دانشجویی را فقط برای درس خواندن و مطالعه فایل های PDF می‌خواهید و نیازی به انجام پردازش های بالا ندارید، حتی یک لپ تاپ زیر 15 میلیون تومان هم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. دانشجویان و دانش آموزان قشر مهمی از خریداران هستند که از لپ تاپ، برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنند. این استفاده تا حدودی تخصصی بوده و به همین دلیل، باید دقت نظر بیشتری در انتخاب نهایی داشته باشند. در تست بنچمارک، از یک سری رنگ سنج‌ها هم استفاده می‌شود تا تشخیص روشنایی و طیف رنگی sRGB و DCI-P3 نمایشگر لپ تاپ هم انجام شود.

پردازنده‌ی مرکزی یا CPU مهم‌ترین عنصر در خرید لپ‌تاپ به‌شمار می‌رود. اول پردازنده را انتخاب کنید و سپس با‌‌توجه‌‌‌به آن لپ‌تاپ‌های مناسب خود را بیابید. در مجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌‌تاپ خوش‌‌ساخت و سبک برای انواع کاربری‌‌های روزمره خود هستید، این مدل ایسوس می‌‌تواند یکی از انتخاب‌‌های شما باشد. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی آن تقریباً مشابه صفحه نمایش سرفیس است و مانند Pro ۷، صفحه کلید قابل جدا شدن فوق العاده‌ای دارد. ThinkPad X12 Detachable دوام باتری بیشتری دارد که بیش از ۱۱ ساعت شارژ را در اختیار شما قرار می دهد. یک لپ تاپ خوب باید در عین اینکه کیفیت بالایی دارد، وزن سبکی نیز داشته باشد تا دانشجویان بتوانند آن را با خود حمل کنند.

بخوانید:  خرید تیشرت مردانه Y-3 مدل 29454

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IML05-R8

این محصول شاید با وزن ۲٫۴ کیلوگرمی خود، خیلی برای جابه‌جایی مناسب نباشد اما اگر بتوانید این ضعف را نادیده بگیرید، آنقدر قابلیت خوب دریافت خواهید کرد که به وجد می‌آیید. البته ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هم شاید خیلی برای برطرف کردن نیاز شما مناسب نباشد. بنابراین حتما به ارتقای آن اقدام کنید که این کار هزینه‌ی خیلی زیادی روی دستتان نمی‌گذارد. از جمله قابلیت‌های خوب این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه کلید با نور پس‌زمینه، پورت‌های متنوع و باتری پرظرفیت اشاره کرد. «لنوو IdeaPad 3» با داشتن پردازنده‌ی اینتل Core i7-1165G7، گرافیک انویدیا MX450، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه تایپ C و وزن ۱٫۶۵ کیلوگرمی می‌تواند جزو انتخاب‌‌های مناسب این رده‌ی قیمتی باشد. همچنین ۸ گیگابایت رم DDR و یک ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت SSD از دیگر امکانات آیدیاپد 3 لنوو محسوب می‌شوند.

راهنمای خرید مانیتور برای کارهای گرافیکی

همچنین در نظر بگیرید که نسخه ایر به دلیل ضخامت پایین خود، وزن بسیار کمتری نیز دارد که برای دانشجویانی که دائم لپ تاپ خود را به همراه دارند، می تواند گزینه به مراتب بهتری باشد. اگر شما قصد دارید برای این منظور لپ تاپ مناسبی برای خود تهیه کنید تا بتوانید تمامی کارهای خود را با آن انجام دهید، این مطلب می‌تواند به خوبی به شما کمک کند. سفارش اروپا و دارای کیبورد و بدنه مقاوم و محکم دارای پردازنده اینتل ، Core i7 این لپ تاپ با رم های 4 ، 8 و 16 گیگابایتی و هارد های 320 و بالاتر موجود می باشد . اول پردازنده را انتخاب کنید و سپس با توجه به آن لپ‌تاپ‌های مناسب خود را بیابید. هر چند همچنان از اجرای بازی‌های بسیار سنگین ناتوان است اما کارهای طراحی سبک با برنامه‌های ادوبی را می‌توانید با آن انجام دهید.

  • این مدل برای کار های عمومی و عادی ساخته شده است اصلا مناسب کارهای حرفه ای و گیم و….
  • ولی رشته های مهندسی نیاز به لپ تاپ هایی با سخت افزاری قوی برای اجرای برنامه های سنگین طراحی و گرافیکی نیاز دارند.
  • ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین لپ تاپ دانشجویی را به شما معرفی کنیم.
  • کیفیت بالای قطعات باعث بهبود عملکرد لپ تاپ و در نتیجه افزایش طول عمر می‌شود.
  • با کمک این سیستم‌ها، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند به فناوری‌ها و ابزارهای مناسب برای یادگیری و تقویت مهارت‌های خودشان دسترسی داشته باشند.
بخوانید:  دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

وزن ThinkBook 15 تنها 1.7 کیلوگرم و ضخامت آن تنها 18.9 میلی متر است و شما به محض دیدن این محصول متوجه این موضوع و ظرافیت این لپ تاپ خواهید شد. در بخش سخت افزاری برای این مدل پردازنده مرکزی Intel Core i3 1115G4 در نظر گرفته شده و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 هم وظیفه‌ی نگه داشتن برنامه‌ها در حافظه را عهده‌دار است. که علاوه بر صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل IPS، از یک گرافیک نیمه حرفه‌ای GTX1650 انویدیا نیز بهره می‌برد.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی نیز با وضوح Full HD وضوح بسیار خوبی را ارائه می‌کند. پیش از این مهمترین معیارها در خرید لپ تاپ دانشجویی را برایتان توضیح دادیم و در این مطلب ۱۲ مدل از بهترین لپ‌ تاپ دانشجوییرا در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان به شما معرفی خواهیم کرد. برای انتخاب سایز لپ تاپ دانشجویی، بهتر است در ابتدا بدانید که چه کارایی را از لپ تاپ خود انتظار دارید و با چه صفحه نمایشی راحت تر هستید. می دانیم که در خرید لپ تاپ ها علاوه بر بودجه ی در نظر گرفته شده سلیقه هم می تواند بر تصمیم خرید فرد تاثیر گذار وب سایت اصیل بخرید باشد.

شاید عده‌ای هم این سوال را داشته باشند که چرا باید به جای مک بوک پرو، یک مک بوک ایر بخریم. می‌دانیم که مک بوک پرو عملکرد پایدارتری دارد و مک بوک ایر به‌عنوان یک گزینه ارزان در بازار یاد می‌شود. مدل‌ Core i5 این لپ تاپ موفق شده است که در تست‌های بنچمارک با موفقیت عمل کرده و رتبه این لپ تاپ را بالا ببرد.

بخوانید:  آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه | آموزشگاه کاسپین تبریز

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۱ میلیون تومان

در واقع لپ تاپ های اقتصادی و میان رده ارزان قیمت تمامی در این بازه قیمت جای میگیرند. از 10 تا 15 میلیون لپ تاپ های متوسطی هستند که برای رشته مهندسی و پزشکی گزینه مناسبی هستند اما از 15 تا 20 میلیون تومان برای اکثر رشته ها از جمله معماری و گرافیک نیز مناسب می باشد. لپ تاپ های دانشجویی معمولا دارای سیستم های معمولی هستند تا قیمت آنها ارزان باشد و از سیستم و سخت افزار های قوی بهرمند نیستند. این لپ تاپ ها بیشتر به درد وبگردی و کار با نرم افزار های ساده می خورند و برای ادیت، برنامه نویسی و گیم و….

بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب