بهره‌مندی از ظرفیت ها برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در البرز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفته‌ایم تا سفری خوش برای هموطنان رقم بخورد.



بهره‌مندی از ظرفیت ها برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در البرز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز تصریح کرد: همچنین 34 دوربین نظارتی در راستای کمک به فعالیت کارکنان سامانه ۱۴۱ در سطح استان وجود دارد که هرگونه تغییر در شرایط جوی، ترافیک جاده‌ای و… توسط این دوربین‌ها رصد و به همشهریان اطلاع‌رسانی می‌شود.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی شادفر پیش از ظهر شنبه با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه‌های استان، نظارت بر سامانه‌های هوشمند جانمایی شده در محورهای مواصلاتی البرز و پاسخگویی به سامانه 141 است، گفت: مرکز ۱۴۱ علاوه بر رسیدگی به شکایات مردم در زمینه مسافری، جاده‌ای، باری و حمل‌ونقل، در راستای استعلام شرایط جوی، وضعیت جاده‌ها، اطلاعات مسیر و فاصله بین شهرها نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

وی در پایان از آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای مرکز مدیریت راه استان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این مجموعه از همه ظرفیت خود استفاده می‌کند تا بهترین خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای ارائه شود.



|





منبع

شادفر در ادامه به فعالیت سامانه‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: این مرکز با 52 سامانه ترددشمار، 35 سامانه و دوربین ثبت تخلف تمامی محورهای استان را رصد و مورد پایش قرار می‌دهد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف