بهره برداری از ۹۵۰ پروژه آموزش و پرورش در دهه فجر

خانمحمدی درباره بودجه سال اینده  بیان کرد: اعتبارات برای سال 1403 باید متناسب با رشد مشارکت خیرین در پروژه  پیش بین شود زیرا که اورده خیرین دوبرابر شده است. از دولت و سازمان برنامه و بودجه در خواست داریم که اعتبار خیرین را  دربودجه سال آینده  دو برابر کنند.   

 انتهای پیام/



منبع

وی ادامه داد: در این پروژه ها  سهم دولت 50 درصد و سهم خیرین 50 درصد است اما اعتقاد داریم که  خیرین اصل  مدرسه سازی در کشور هستند؛ در این کار مردمی سازی انجام گرفته ، این راه بسیار روشن است و خیرین در کنار ما حضور دارند و با این رویکرد ظرف چند سال آینده به نقطه مطلوب می رسیم. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:۹۵۰ پروژه دهه فجر باحمایت جدی خیرین و کمک ها‌ی سفر ریاست جمهوری در حوره اعتبارات به دانش آموزان تحویل داده می‌شودکه در دهه فجر توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.  

 رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره  ساماندهی مدارس کانکسی عنوان کرد: ما در طرح ساماندهی مدارس کانکسی  کانکس های بالای 10 دانش آموز را هدف گذاری کردیم و پیش بینی می کنیم  440 مدرسه تا پایان سال مالی 1402  مورد بهره برداری قرار می گیرد که بخشی از آن در دهه فجر به داشن آموزان تحویل داده می شود و امید است  تا مهر سال آینده  این مدارس ساماندهی شود. 

حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره افتتاح مدارس در دهه فجر اظهارداشت: 950 پروژه دهه فجر باحمایت جدی خیرین و کمک ها ی سفر ریاست جمهوری در حوره اعتبارات به دانش آموزان تحویل داده می شودکه در دهه فجر توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار می گیرد.  

بخوانید:  آسانسور، آخرین حادثه تهران در سال ۱۴۰۲ را رقم زد

بهره برداری از ۹۵۰ پروژه آموزش و پرورش در دهه فجر