به اندازه کافی برای کارآفرینی ارزش قائل نشدیم


آیا این خبر مفید بود؟

وی متذکر شد: امیدوارم مجموعه وینوا یک مجموعه ای از مراکز هم آفرینی در حوزه صنعت، ساختمان، الکترونیک و غذا پیش رو باشد.





منبع دهقانی فیروز آبادی ادامه داد: مفهوم مراکز هم آفرینی در این است که در دنیا تمام ارزش ها به سمت دارایی های نامشهود می رود و تنها فرمول علمی ارزش دارند.

وی تاکید کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرگونه کمکی برای ارتقاء‌این فضا را انجام خواهیم داد.

 




انتهای پیام 

وی ادامه داد: در این فضایی که زیر ساخت کمتر ارزش دارد و دانش ارزش دارد جوان هایی هستند که ایده و طرح دارند اما سرمایه ثابت ندارند و باید به این مهم پرداخت.

بخوانید:  خطر از بیخ گوش فرزندان ستاره فوتبال رد شد


|

وی با بیان اینکه عبادت ده جز دارد و یک جز آن کسب و کار حلال است، خاطرنشان کرد: اکنون اقتصاد کشور نباید اینگونه باشد، چراکه به اندازه لازم به کار و کارآفرینی ارزش نگذاشتیم و خداوند از جوان کسل و بیکار بیزار است و باید به این مقوله ویژه پرداخته شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با یک حمایت ناچیز کمتر از ۲۰ درصد از معاونت علمی دانشگاه ساخته شد، گفت:  جای تقدیر دارد و این همت بلند را ستایش می کنم، چراکه عشق و علاقه به سردار سلیمانی مفهوم دارد و جنس زحمت های این مجموعه از این جنس و قابل ستایش است. 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح نخستین مرکز توسعه و تولید قراردادی ایران در استان البرز اظهار کرد: تنها صندوق پژوهش خصوصی واقعی کشور در این مجموعه به بهره برداری رسید، چراکه ۲۵ سهام دار بخش خصوصی در حوزه ای ورود کردند که معنی آینده دارد و این امری به جز بزرگی، مردانگی و دور اندیشی نیست.

بخوانید:  پنجمین جلسه ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس برگزار شد