به دنبال اجرایی کردن اهداف باشگاه هستیم


سرمربی فوتبال سپاهان «ب» : به دنبال اجرایی کردن اهداف باشگاه هستیم





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

مربی تیم فوتبال سپاهان «ب» گفت: دو اردوی تدارکاتی در پیش خواهیم داشت تا از لحاظ شرایط آب و هوایی نیز در محیطی متفاوت قرار گرفته و به بهترین شکل آماده شروع مسابقات شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جلال اکبری مربی تیم فوتبال سپاهان «ب» اظهار داشت: شرایط تیم سپاهان ب طبق برنامه‌ ریزی هایی که باشگاه و مجید بصیرت به عنوان سرمربی انجام داده است، به خوبی پیش می‌رود. در بحث تمرینات بدنی و تاکتیکی در حدود ۶۰-۷۰ درصد آماده هستیم، امیدوارم این روند را ادامه داده و به آمادگی کامل دست یابیم.

انتهای پیام

وی افزود: چند بازی تدارکاتی انجام دادیم، با تیم‌های لیگ‌ برتری و تیم‌های آکادمی باشگاه نیز بازی داشتیم، هدف ما این است با توجه به تغییراتی که در تیم به وجود آمده، بازیکنان را به هماهنگی لازم برسانیم.

اکبری در رابطه با برنامه‌های آینده تیم تا قبل از شروع مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سه خاطرنشان کرد: دو اردوی تدارکاتی در پیش خواهیم داشت، یکی از اردوها در کمپ اختصاصی باشگاه در صفائیه مبارکه و دیگری در خارج از استان برگزار می‌شود تا از لحاظ شرایط آب و هوایی نیز در محیطی متفاوت قرار گرفته و به بهترین شکل آماده شروع مسابقات شویم.


|