به دنبال افزایش ۲ هزار کیلومتر به شبکه فیبرنوری استان آذربایجان‌غربی هستیم

 نوری گفت: ۱۹ شهرستان در آذربایجان‌غربی از خدمات مخابراتی منطقه بهره مند هستند که ۹۲۹ هزار مشترک تلفن ثابت و ۳ میلیون مشترک همراه اول را شامل میشود.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در ادامه ضمن تشکر از همراهی مردم آذربایجان‌غربی در اجرای طرح تغییر تعرفه های تلفن ثابت از سرمایه گذاری این مبالغ در زیرساخت های مخابراتی استان و افزایش کیفیت سرویس های مخابراتی خبر داد.

 مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در این برنامه به سئوالات مختلف در خصوص آخرین وضعیت زیرساخت ها و سرویس های مخابراتی پاسخ داد.

 مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از برنامه مدون مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمات با کیفیت به شهرک ها و ناحیه های صنعتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سطح استان و در ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی اقدامات بسیار برجسته ای انجام گرفته و پیشبینی میشود در آینده نزدیک همه این مراکز به شبکه با کیفیت مخابراتی متصل شوند که اطمینان داریم این سرمایه گذاری موجب رشد تولید و افزایش اشتغالزایی خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه یکی از مشکلات پیش رو در ارائه خدمات مخابراتی به مناطق روستایی افزایش موارد سرقت است که با برنامه ریزی های انجام گرفته در بیش از ۳۰ منطقه روستایی در حال ارائه خدمات جایگزین فیبرنوری هستیم.

 نوری همچنین با اشاره به پتانسیل های مرزی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: به دنبال اتصال کلیه مراکز مرزی به خدمات فیبرنوری هستیم و در این راستا به زودی گذرگاه رازی از آخرین نسل خدمات ارتباطی برخوردار خواهد شد.

بخوانید:  دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با فراگیران مدرسه تابستانی مهارت‌های اطلاع‌یابی
نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در پاسخ به سئوالی در خصوص خدمات ارئه شده به مناطق روستایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خدمات تلفن ثابت به صورت گسترده در مناطق روستایی پایدار است اما امروزه عمده نیاز مردم به خدمات دیتا است که ما نیز در کنار دولت محترم در حال تلاش برای پاسخ به نیازهای روستاییان محترم هستیم.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱، دویست و پنجاه میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش مخابرات انجام گرفته که امیدواریم به افزایش ۲ هزار کیلومتر فیبرنوری به زیرساخت های مخابراتی این رقم تا سال ۱۴۰۲ به مبلغ قابل توجهی افزایش یابد.

 نوری در ادامه توسعه خدمات مخابراتی عادلانه در مناطق محروم استان را از سیاست های مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در سرمایه گذاری عنوان و تصریح کرد: توسعه خدمات مخابراتی به توجه به نیازهای مردم در مناطق مختلف استان در حال انجام است و با برنامه ریزی های انجام گرفته مناطق محروم در اولویت توسعه زیر ساخت ها قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، چنگیز نوری با حضور در برنامه سحریز خیر سیمای مرکز آذربایجان‌غربی با مردم استان به صورت زنده به گفت و گو پرداخت.

وی افزود: امروز بیش از ۱۱ هزار کیلومتر شبکه فیبرنوری در آذربایجان‌غربی اجرا شده و ۲۶۰ هزار مشترک از خدمات باند پهن دیتای مخابرات شامل ۸.۳۰۰ مشترک  FTTH بهره مند هستند.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام