به همه اهداف رسیدیم فقط قهرمان نشدیم

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

انتهای پیام





وکیلی تصریح کرد: به اختلاف هشت امتیاز در سه ست باختیم و کافی بود اشتباهات تیمی کمتری داشتیم. آیا تمام بازی ها به این شکل بوده؟ بله اما خوب آن روز شرایط خاصی بود و تماشاگر در سالن حضور داشت اما طبق آمار چیزی به لحاظ فنی کمتر از ژاپن نداریم و تنها در دریافت موجی ضعیف هستیم. به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف هستیم و روزی پنج ساعت کار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که در تهران برگزار شد، ایران دوم شد. تیم ملی نوجوانان به همه اهداف مدنظر خود از جمله شرایط قدی خوب و سرویس پرشی دست یافت و فقط قهرمان آسیا نشد.


|

وکیلی: به همه اهداف رسیدیم فقط قهرمان نشدیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان در گزارش خود به این کمیته افزود: از اسفند 98 کرونا غالب شد و بیش از همه در استعدادیابی و نوجوانان مشکلاتی داشتیم. به مدت دو سال مسابقات تعطیل شد و بازیکنان تجربه ای نداشتند. فدراسیون اهدافی را دنبال کرد و کشف استعدادهایی که در سال های آینده به تیم ملی بزرگسالان برسند، از مهمترین اهداف فدراسیون در این زمینه بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در گزارش خود به کمیته فنی گفت: تیم ملی نوجوانان به همه اهداف مدنظر خود از جمله شرایط قدی خوب و سرویس پرشی دست یافت و فقط قهرمان آسیا نشد.