بوی عیدی، بوی توپ، بوی ردپاکت کوینکس!

بعد از این‌که مراحل ذکر شده با موفقیت طی شدند در نهایت QR کد مختص هر یک از ردپاکت‌ها ایجاد می‌شود. شما با ارسال تصویر این  QR کد در واقع هدیه خود را به افراد ارسال می‌کنید. برای دریافت این عیدی تنها کافیاست افراد این QR کد را اسکن کنند، و یا روی لینک مربوطه کلیک کنند؛ سپس آدرس ایمیل خود را در محل مشخص شده وارد کنند.

2

سخن پایانی

یکی از سنت‌های قدیمی ‌و دیرینه ایرانیان به مناسبت شروع شدن سال نو عیدی دادن است. امروزه شیوه‌های نوینی برای هدیه دادن ابداع شده است که برخلاف گذشته، استفاده از ردپاکت کوینکس و دادن هدیه ارز دیجیتال یکی از جایگزین‌های کاربردی آن به شمار می‌آید.


صرافی Coinex به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی، پاکت‌های هدیه را ایجاد می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و رویداد‌های مختلفی که این صرافی برای کاربران خود تدارک می‌بیند می‌توانید به گروه تلگرامی‌ آن مراجعه کنید.

همان طور که می‌دانید؛ امروزه علاوه بر مفهوم همیشگی پول، در جهان امروزی پول مجازی نیز وجود دارد که گاها ارزش یک واحد آن چندین برابر واحد‌های رایج پول‌های کاغذی است. ارز دیجیتال در مدت زمان کوتاهی توانست به رشد چشمگیری دست یابد و علاوه بر این‌که در سرتاسر جهان شناخته می‌شود؛ ارزش آن در بازار‌های جهانی نیز توانسته است تا به امروز رشد خوبی داشته باشد.

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال کم کم زمزمه‌های بوی عیدی و بوی توپ، در شبکه‌های تلویزیونی شنیده می‌شود. با تغییراتی که در حالوهوای مردم شهر پدید می‌آید؛ زنده شدن دوباره طبیعت و آغاز سال جدید احساس می‌شود. همگی در تکاپوی آمادهکردن مقدمات لازم برای عید بوده و بازار‌ها پر از افرادی است که در حال خرید بخشی از سفره هفت سین خود هستند. مقدمات نوروز و شروع سال جدید تنها محدود به آمادهکردن سفره هفت سین نمی‌شود بلکه هدیه دادن هم یکی از آداب و رسوم دیرینه ایرانیان به شمار می‌آید. در ادامه به یکی از شیوه‌های نوین دادن هدیه یعنی استفاده از رمزارز ها در قالب ردپاکت کوینکس اشاره می‌کنیم.

بخوانید:  انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود/ تلاش کنید با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف افرادی تاثیرگذار و آینده‌ساز باشید

 

عیدی دادن ارز دیجیتال

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف