بکارگیری کودکان توسط پیمانکاران ربطی به شهرداری تهران ندارد/ برنامه ریزی مدیریت شهری برای جمع آوری کودکان کار تا پایان سال

حضور « سید محمد آقامیری» در خبرگزاری برنا

سید محمد آقامیری نایب رئیس کمیسیون عمران و‌ حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ درباره جمع آوری کودکان کار از سطح شهر تهران اظهارداشت: ما درباره معتادان متجاهر کار ویژه ای در پایتخت انجام داده ایم؛ تعدادی از کودکان کار جمع آوری شدند؛ برخی از کودکان کار که دارای خانواده بودند شناسایی شده و به خانواده هایشان تحویل دادیم.  

وی ادامه داد: قطعا شهرداری تهران برای شب عید هم برنامه شناسایی و جمع آوری و تحویل کودکان کار به خانواده های آنان و یا سازمان بهزیستی دارد تا تعداد آنها در سطح شهر زیاد نشود. 


آیا این خبر مفید بود؟

وی ادامه داد: برخی از کودکان در حوزه خدماتی کار می کنند و متاسفانه پیمانکاران آنها را استخدام می کنند؛ شهرداری هیچ  کودکی را استخدام نمی کند، اکیدا هم به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی در بخش پیمانکاری استفاده نکنند.


نایب رئیس کمیسیون عمران و‌ حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.

آقامیری: بکارگیری کودکان توسط پیمانکاران ربطی به شهرداری تهران ندارد/ برنامه ریزی مدیریت شهری برای جمع آوری کودکان کار تا پایان سال

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

 انتهای پیام/