بیرانوند نقش پررنگی در پیروزی پرسپولیس داشت/ غیبت هواداران به کیفیت لیگ ضربه زده است

وی با تاکید بر تاثیر علیرضا بیرانوند در این پیروزی گفت: در دقیقه هفت این دیدار اتفاقی رخ داد که می توانست ورق بازی را به سود گل گهر برگرداند اما واکنش خوب علیرضا بیرانوند و مهار آن پنالتی اتفاق مهم و خوبی بود که پرسپولیس از آن بهره برد. اگر آن پنالتی گل می شد ممکن بود روند بازی به طور کامل تغییر کند اما عملکرد خوب بیرو و مهار پنالتی و چند سیو موفق باعث شد پرسپولیس به بازی برگشته و بتواند در نیمه دوم کار را تمام کند. جا دارد به این نکته اشاره کنم که تصاویر این پنالتی نشان داد که داور جایگیری مناسبی نداشت و به نظرم اعلام پنالتی اشتباه بود. در مجموع بیرانوند و عملکرد خوبش در سیرجان نقش غیرقابل انکاری در پیروزی پرسپولیس داشت. 

انتهای پیام// 


|

502

سلطانی در ادامه اشاره‌ای به افت فاحش کیفیت بازی‌های لیگ برتر داشت و در این خصوص گفت: افت بازی ها فقط مربوط به دیدارهای پرسپولیس و استقلال نیست و این مشکلی است که تمام تیم های لیگ با آن دست به گریبان هستند. اصلی ترین دلیل افت کیفیت بازی ها ورزشگاه های خالی از هوادار است که امیدوارم راهکاری برای بازگشت هواداران به ورزشگاه ها ارائه شود. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال تاثیر زیادی از حضور طرفداران می گیرند و غیبت هواداران برای این تیم های پرطرفدار ضربه بیشتری در پی دارد. در حال حاضر هیجان در هیچ یک از بازی های لیگ برتر حکمفرما نیست و این موضوع لذت را از فوتبال گرفته است، ضمن اینکه داوران هم اشتباهات فاحشی دارند که مشکل دیگری است و باعث شده زیبایی‌های فوتبال از بین برود و نیاز به کار کارشناسی دارد.

بخوانید:  مصرف گاز گلستان به مرز ۱۷ میلیون متر مکعب رسید/ مشترکان صرفه جویی کنند

وی اشاره‌ای به نیازهای پرسپولیس در نیم‌فصل داشت و در این خصوص گفت: پرسپولیس در خط دروازه بان و فاز دفاعی مشکل خاصی ندارد اما جذب مهاجم و بالا بردن قدرت تهاجمی پرسپولیس نیازی است که باید در نظر گرفته شود تا در نیم فصل دوم که رقابت ها بسیار شدید است بتواند از پتانسیل بالای فنی خود بیشتر بهره ببرد و در انتهای مسابقات به هدف خود دست پیدا کند.



بهروز سلطانی: بیرانوند نقش پررنگی در پیروزی پرسپولیس داشت/ غیبت هواداران به کیفیت لیگ ضربه زده است

گلر پیشین پرسپولیس با تمجید از میدان دادن یحیی به بازیکنان جوانی مانند عمری خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جایی رسیده ایم که گل محمدی باید به جوان‌ترها اعتماد کرده و از انگیزه بالای آنها بهره مند شود و سود این اتفاق به پرسپولیس و فوتبال ایران خواهد رسید.

خبرنگار: سمیه قدیری


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف