بیرانوند و صادقی باشگاه های شان را محکوم کردند

 در پرونده شکایت امید نظامی پور از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 54 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت یک هفته پس از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بیرانوند و صادقی باشگاه های شان را محکوم کردند
آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با توجه به شکایت احمد جودکی از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 345 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 521 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد . همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 55 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.





منبع

 در پرونده شکایت مهدی طهماسبی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 393 میلیون  ریال اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 567 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

 در پی شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه خوشه طلایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 900 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 620 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

 در پی شکایت محمد بیرانوند از باشگاه شهرداری همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 21 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بخوانید:  بهترین فیلم جشنواره فجر از تلویزیون پخش می‌شود


|